Review: Ride Engine trapeze

Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #25 Oktober 09, 2016, 07:54:11
edit2Rapporteer  
Ik heb ook een ride engine, kan me wel enigszins vinden in Dude1 zn reactie. Het is een prima trapeze maar verwacht geen wonderen.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #26 Oktober 09, 2016, 08:41:51
edit2Rapporteer  
Ik ga binnenkort toch maar eens proberen zo'n trapeze te testen, kijken wat het nu echt is.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #27 Oktober 09, 2016, 10:37:53
edit2Rapporteer  
de trapeze verschilt van persoon tot persoon. ik vaar er een half jaar mee en heb totaal geen last van mn rug meer ermee.  je moet hem wel strak trekken idd. En zoals Dude1 zegt kan hij omhoogkruipen,zeker na een sprong of 50. hij zal niet onder je oksels zitten maar het is in elk geval veel minder dan met mn oude harnas.  maar zoals gezegd is het heel persoonljk of je hem lekker vind zitten of niet.
CvdM

Berichten: 58
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #28 Oktober 11, 2016, 07:11:02
edit2Rapporteer  
Ik heb in ieder geval nu die brunotti smartshell gepast, die is sowieso flexibeler dan ik had gehoopt, maar ook veel te groot qua hoogte voor mij.

Ook maar even een shop opzoeken die ride engine verkoopt, dan kan ik die tenminste passen

Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 Oktober 11, 2016, 08:24:49
edit2Rapporteer  
ik weet dat versus en natural high ze verkopen
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #30 Oktober 11, 2016, 09:38:05
edit2Rapporteer  
de trapeze verschilt van persoon tot persoon...

Daarom kunnen we hier ook bij kitehigh geen trapezes en wetsuits e.d. testen.
Pasvorm verschilt enorm per mens, dat heeft gewoon geen zin.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #31 Oktober 14, 2016, 17:17:10
edit2Rapporteer  
Vandaag bij VDB een aantal waist trapeze's aan gehad oa ook de Brunotti smartshell maar dat voegt mij dus niet zo'n harde trapeze.
Ik heb nu de ion wave gekocht en vandaag ook mee gekite (waveboard) Moet zeggen hij zit heerlijk blijft prima zitten en bewegingsvrijheid is optimaal, zeker in vergelijking met een seattrapeze die ik altijd aan heb. ThumpsUp

schepers

Berichten: 62
Antwoord #32 Februari 23, 2017, 19:29:49
edit2Rapporteer  
Heeft iemand nog tip om er een mesje in kwijt te kunnen? Das wel een groot gemis.
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #33 Februari 27, 2017, 12:54:54
edit2Rapporteer  
Brunotti heeft ook zulk soort trapeze's met een vakje voor een mesje, maar die mesjes krijg je er tegenwoordig niet meer standaard bij of wel ?

Als je een pak hebt met frontzip (kan natuurlijk ook wel met elk pak of zonder) gewoon vastmaken aan je pak aan de voorkant kun je ook gewoon een los kite mesje kopen of als je er nog eentje hebt misschien, zoiets:

http://www.powerkiteshop.com/accessories/dakinehookkitesurfsafetyknife.htm

 

of zoek er zelf eentje uit

Gewoon met een waterbestendig koordje of "oude" schoenveter of bungee cord ofzoiets, een mes met hoesje zit misschien comfortabeler.

Je zou ook een groot stuk klittenband achterop kunnen plakken als dat in een stuk bestaat klittenband en een plakrand misschien met iets van dubbelzijdig tape of het zelfde spul waar we WOO's mee vastplakken en dan aan het hoesje het andere gedeelte klittenband dat moet dan wel even vastgenaaid worden. Je kan het precies in het midden achterop plakken of beter iets naar de zijkant zodat je er ook daadwerkelijk gemakkelijk weer bij kunt.

Ze hebben nu ook van die eigen design dingen van Ride engine; http://www.rideengine.com/GEAR/Wind/custom-graphic-creator.html
Daar kun je misschien ook nog het hoesje van een mesje in kwijt, en dan de rest opvullen de lucht die er overblijft opvullen met bijvoorbeeld Polyurethane sealant 3m 5200 Fast Cure of Sikaflex 291i of een andere waterbestendige kit, met die eerste 2 kun je ook kites repareren.

Of je plakt het mesje gewoon op je board, zou zo'n hamertje niet gewoon werken op je board:

https://www.halfords.nl/lifehammer-lifehammer-safety-hammer-classic-glow-orange.html?gclid=CjwKEAiAuc_FBRD7_JCM3NSY92wSJABbVoxBHTfnNUVA-z68st4XYAX5LJCJ_4RcLy1gmrcbemTGcRoCAAHw_wcB

zit gewoon een mes aan om gordels mee door te snijden ik weet niet of je een oude kite lijn hebt of een stuk ervan ?
Thijs81

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #34 Februari 27, 2017, 21:56:00
edit2Rapporteer  
Vraag het aan Hans van kitesurfshop Haarlem hij heeft het bij mijn trapeze ook gemaakt.
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #35 Februari 27, 2017, 22:31:19
edit2Rapporteer  
Ik heb de ride engine getest, en de dakine C-1.

Bij mij bleef de Dakine (ook harder dan een normale trapeze) veel beter zitten.
Ik ga nu alleen de haak aanpassen van de bijgeleverde slider, naar een slider touw omdat de slider haak niet lekker glijdt en te ver van mijn lichaam afkomt.

zie hier:
https://www.dakine.com/c-1.html
Kemperman

Berichten: 491
Antwoord #36 Februari 27, 2017, 22:34:30
edit2Rapporteer  
Ik vind de Dakins C-1 ook heerlijk! Ook een harde buitenkant van glasvezel geloof ik. Kruipt niet omhoog en is veel kleiner wat de bewegelijkheid ten goede komt. Ook voor freestyle vind ik het fijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.