Aankoop Naish Pivot 11

Showerman

Geen avatar

Berichten: 3
Januari 21, 2016, 20:04:14
edit2Rapporteer  
Kitevrienden,

Na lang sparen vandaag 21-01-16 naar een winkel gegaan met m'n nog in hele mooie staat zijnde Park 12m uit 2012. ( volgens mij wel in 2013 gekocht trouwens)
De nieuwe 2016 Naish Pivots, zijn gloeiende gloeiende wel aan de prijs hoor! Adviesprijs voor de 11 meter € 1445,--- euries, .....pffff. Zou iets te maken hebben met de dollar,..what ever!

Om een lang verhaal kort te houden, een winkel geeft sowieso een korting van 15 % op 2016 Naish kites ( als ik het goed heb begrepen) bij niet inruilen van je kite.
In mijn geval heb ik een nieuwe 2016 Pivot meegekregen voor 925 euri. Nog steeds een smak geld, maar goed ik was tevreden met de deal.
Nu wachten op iets warmer weer en dan knallen met m'n Pivot (geel/blauw)
Dit alles ter info. OK ok ik weet dat ik er uiteindelijk iets bij ben ingeschoten maar ruim 500 euri voor mijn 3 jaar oude Park is niet slecht. Van de zomer gaat de boel weer in de uitverkoop.
Nee ik heb geen belang in een winkel, maar ik kom er al jaren en ben altijd correct en naar tevredenheid behandeld. Dat mag ook gezegd worden! ????????

Aloha,

Showerman

edit: dit is een vorm van ongeoorloofde reclame! Geen specifieke winkel noemen
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Januari 21, 2016, 20:30:39
edit2Rapporteer  
€300,- voor je Park, wel goed rekenen Wink

Inruilen bespaart je wel de moeite van het tweedehands verkopen, wat in de huidige markt zeker geen gemakkelijke opgave is en niet iedereen kan maanden wachten op een goede koper of heeft geen zin om zijn kite eerst te verkopen en dan zonder kite zitten mocht de nieuwe niet direct leverbaar zijn.

De slechte Euro/Dollar-koers zorgt er inderdaad voor dat veel producten tot soms wel 30% procent duurder zijn geworden ten opzichte van een aantal jaar geleden, hangt er helemaal vanaf in hoeverre ze het moeten of willen doorberekenen.
Showerman

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 Januari 21, 2016, 22:35:06
edit2Rapporteer  
Ja je hebt gelijk Evan, zat mezelf al een klein beetje rijk te rekenen, maar uiteindelijk gaat het erom dat je tevreden bent met de deal en dat ik nu niet hoef te leuren met m'n spullen.
Tja en die dollar daar kan niemand iets aan veranderen. Soms zit het mee en soms zit het wat dat betreft wat tegen.
Maar goed straks met het windje in de zeilen is die aderlating weer snel vergeten en dat is heel wat waard! ????????
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Januari 21, 2016, 23:12:36
edit2Rapporteer  
Zonder inruil heb je die 15%, met inruil niet toch? Dan is het toch gewoon 1445-925 of zie ik nu iets over het hoofd?

Wat een prijzen zeg...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Januari 21, 2016, 23:43:17
edit2Rapporteer  
De prijs zonder inruil bij -15% zou €1228,- zijn, nu heeft hij €925 betaald. Een extra korting van €303,- voor het inruilen van zijn Park tov de prijs die hij zonder inruil betaald zou hebben. Het verschil met de prijs die je er voor zou krijgen als je hem zelf tweedhands zou verkopen is wat je betaald voor de service en risico dat de shop neemt voor het in- en doorverkopen van jouw oude kite.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #5 Januari 21, 2016, 23:54:48
edit2Rapporteer  
Ja als je die korting meeneemt... maar die 15% krijg je zogenaamd niet als je je kite inruilt. Daar ging ik van uit... Maar inderdaad, dat verschil zal voor de service zijn.

Kites zelf doorverkopen kan behoorlijk lastig zijn ja.
Shore

Berichten: 138
Antwoord #6 Januari 30, 2016, 16:42:06
edit2Rapporteer  
Showerman,

Ben ook op zoek naar een (nieuwe) betaalbare (alround) wave-kite, is die inruil aanbieding nog geldig dat je weet ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.