Hostel Tarifa

sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Januari 22, 2016, 01:15:17
edit2Rapporteer  
Om even uit de kou te ontsnappen ga ik half februari voor twee weken naar Tarifa, temperatuur zal overdag rond de 15/17 graden zijn overdag, toch beter dan hier. Toevallig iemand met hetzelfde idee Smiley?
Hebben jullie ervaringen met hostels in Tarifa en welk hostel is aan te raden? Ik mik op een hostel wat centraal gelegen is, niet te ver van de gezelligheid en een parkeerplek in de buurt voor de auto. Hebben jullie tips?
ramsay6

Berichten: 14
Antwoord #1 Januari 22, 2016, 19:28:22
edit2Rapporteer  
Hey, ik ben vorig jaar december in Tarifa geweest en heb via Airb&b een appartementje gehuurd. Tussen de grote kitespot bij het strand van tarifa en de binnenstad in. Gratis parkeren voor de deur. Bij de goede windhoek kun je kiten voor je deur. Lopen naar de stad doe je in 5 minuten. Op Airb&b meerdere appartementen vindbaar, bijvoorbeeld rond de Cale Almadraba. Dan zit je goed centraal en zit je op de 2e rij achter de boulevard. Genoeg te vinden wrs. Ik had in ieder geval pech met de wind, van de 10 dagen maar 1 goede dag gehad.  Maar wel 20 graden in de zon...
sthijs

Geen avatar

Berichten: 105
Antwoord #2 Januari 23, 2016, 00:56:25
edit2Rapporteer  
Bedankt voor je reactie, helaas valt een airbnb buiten mn budget aangezien dat rond de 30e per nacht is. Zoek iets meer richting de hostel prijzen. Zonde dat je maar 1 dag heb kunnen varen maar elk nadeel heeft zijn voordeel, je had veel zon dat maakte het enigszins wat goed hoop ik voor je Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.