Hoe zijn jullie bij kitesurfen terecht gekomen?

ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #25 Februari 02, 2016, 15:22:47
edit2Rapporteer  
Hier in 2009 samen met mijn broer mijn oudste broer 2x2 uur les cadeau gedaan.
Zelf ook meedoen natuurlijk. Aangezien we allemaal ervaring hadden met tweelijns vliegers stonden we al snel in het water van Schellinkhout.

Ik weet nog goed hoe ik onder de indruk was van de power, voelde aan als horizontaal bungeejumpen. Tweede les gelukt om rechtsaf te blijven staan en toen was eigenlijk wel duidelijk dat ik hiermee door wilde gaan.

Pas in 2012 mijn materiaal gekocht, was dat jaar namelijk vrijgezel, dus geen verplichte vakantie, mijn vakantiegeld beter besteed dan ooit! Een nieuwe Flexifoil ID 10m en Xenon La Luz 2012 gekocht. Goede wind afgewacht (zelfs nog een keer op het stand gestaan maar toch maar in de tas gelaten, te hard. Maar de juiste omstandigheden gevonden voor een volle dag Oostvoorne, einde van de dag kon ik upwind komen, stoked! Toen verder gegaan op zee waar upwind varen een heel ander verhaal bleek Grin (walk of shame, and again, and again..).

Toen ik de twintip nog binnen moest krijgen leerde ik mijn vriendin kennen, dus die is gelukkig bekend met mijn passie (zij noemt het mijn obsessie), maar om ergens echt goed in te worden moeten je ook wel geobsedeerd zijn denk ik dan.
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #26 Februari 02, 2016, 18:50:56
edit2Rapporteer  
Het is geen obsessie. Het is een levensstijl
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27 Februari 02, 2016, 18:55:32
edit2Rapporteer  
Het is een obsessieve levensstijl Grin
FransD

Berichten: 19
Antwoord #28 Februari 03, 2016, 20:37:03
edit2Rapporteer  
Een aantal jaar geleden deed ik aan paragliding en Hanggliden. Bij te harde wind gaan powerkiten. En powerkiten werd kitesurfen. Nu compleet verslaaft aan kitesurfen.
jacob B

Berichten: 16
Logs: 0 | 1201 uur
Antwoord #29 Februari 03, 2016, 21:37:19
edit2Rapporteer  
Hoe kom je er weer af....
Het leven wordt nooit meer hetzelfde als je 1 keer aan die vlieger gehangen hebt.....
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #30 Februari 04, 2016, 19:58:53
edit2Rapporteer  
Werd gewoon te lui om te windsurfen... (gedoe met imperiaal enzo, laat staan mee op vakantie het vliegtuig) Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.