Teamrider Freestyle gezocht!

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Februari 01, 2016, 11:43:34
edit2Rapporteer  
Beste freestylers,

Voor de opnames van de promofilm voor de nieuwe Ocean Rodeo Razor zoek ik een teamrider die het leuk vind om zijn skills met mij op video te zetten!!

Wat zoek ik?
Een freestylende kiter die het leuk vind om het merk te vertegenwoordigen. Je moet op een redelijk niveau kunnen freestylen; er moeten wel diverse passes in je repertoire zitten. Maar nog belangrijker is dat je met een fijne stijl en power je tricks uitvoert! Denk bijvoorbeeld aan low mobe's met de kite op het water en passes met grabs.

Wat kan ik je bieden?
Om te beginnen krijg je een setje Ocean Rodeo Razors + wakestyle board (wel je eigen boots erop schroeven!) in bruikleen zodra de prototype's gereed zijn, dit is over enkele weken vanaf nu. Daarnaast krijg je dus een megavette video van jezelf online!

Wat verwacht ik van je?

Deze aanbieding gaat specifiek over het opnemen van de promovideo voor de nieuwe Razor.
We gaan hiervoor een aantal dagen op pad om vette filmbeelden te schieten op verschillende spots in Nederland, voornamelijk in de omgeving Zuid-Holland. De voorkeur ligt dus wel op iemand met een rijbewijs/auto, die vaak beschikbaar is en enigzins uit deze regio komt.

Ook verwachten we natuurlijk dat je het merk positief uitdraagt en de kites laat testen door geinteresseerden op jouw locale spots.

En na de video?
Na het opnemen van de promofilm kijken we of de samenwerking bevalt en hoe we je verder kunnen ondersteunen in je kitesurfcarriere. Denk hierbij aan materiaal, meer video's, magazine coverage, enzovoort.

Heb je interesse?
Stuur me dan even een mail met wat beeldmateriaal van jezelf op edwinhaighton@hotmail.com. Dit mogen gewoon gare go pro clipjes of foto;s zijn, zolang ik maar een inschatting van je skills kan krijgen!

JimHantu

Berichten: 87
Logs: 0 | 192 uur
Antwoord #1 Februari 01, 2016, 12:24:54
edit2Rapporteer  
landingen maken niet uit op foto's toch?
zou je graag helpen maar dat word nog wat jaartjes doortrainen haha
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #2 Februari 01, 2016, 13:45:51
edit2Rapporteer  
Leuke Deal! Zuur dat ik alleen maar kan loopen ......
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Februari 01, 2016, 14:22:45
edit2Rapporteer  
Lekker bezig, Edwin
Ik kijk uit naar het uiteindelijke resultaat!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.