zonder titel

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Februari 14, 2016, 17:42:54
edit2Rapporteer  


‘a love story’

Ik ging naast haar zitten in haar Van vol met surfspullen. Door de enorme donkere zonnebril kon ik haar ogen niet zien. Op haar handen aan het stuur, zag ik ouderdomssproeten, dus ze was al op leeftijd. Ik voelde mij heel vertrouwd naast haar, bij mannelijke instructeurs ben ik gauw onzeker, nerveus. Haar Van zat vol met surfboards, kites. Ze moest mij testen voor mijn IKO punten. Ik vroeg haar even te stoppen bij de biologische supermarkt, waar we voor de kiteles op kite beach even in konden slaan. Op weg naar de beach vroeg ik of ze kinderen had. Ze vertelde mij dit verhaal.

Als je bezeten bent van watersport, is dat een belangrijk deel van je leven. Alles speelt zich af op het strand. Ze was vroeger blond, mooi, onbekommerd, verdiende haar geld met lesgeven, reparatie van kites. En naarmate de jaren streken, kon ze door de uitvinding van de kite, het windsurfen opgeven, waar ze aardig wat blessures van heeft overgehouden. Voor kiten heb je minder kracht nodig zei ze. Ze was in de 50 toen ze haar veel jongere lover op t strand ontmoette. Het ging jaren goed, en hij zei altijd dat hij het niet erg vond dat zij ouder was. Op een dag, 5 jaar later, je raadt het al, kwam ze erachter. Ontrouw. Had leeftijd er wat mee te maken vroeg ik ? Ze zei -op kwetsbare toon-, nou ja mannen, t strand, mooi weer en bikinis. Hij had haar hart echt goed gebroken. Misschien ook wel haar zelfvertrouwen. Haar hart ligt nog steeds bij kiten, maar ooit nog een jongere lover, daaat zit er niet in.

Terug in NL ben ik anders gaan kijken naar kiten, de beach girls. Kiters (m) openen een shop, een business, lekker stoer. Maar de girls……..mmmmm  Ze moet iets ouder geweest zijn dan Pete Cabrinha, Robby Naish en hun generatie. Ze zei : ‘ik ken ze persoonlijk’.
Op enig moment vraag je je af, kies ik voor sportinstructeur of carriere maken in mijn studie. Twijfel blijft knagen, en dan die vreselijke onrust wanneer het waait en je hebt werk om af te maken. Op dat moment gaf haar verhaal, mij net de inzichten die ik nodig had om keuzen te maken. In liefde en carriere.

pewpew

Berichten: 779
Antwoord #1 Februari 14, 2016, 19:08:16
edit2Rapporteer  
Ja vertel dan wat je hebt gekozen
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #2 Februari 14, 2016, 19:54:48
edit2Rapporteer  
mooi maar deprimerend verhaal ............ ouder worden  Cry
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.