Ochtend 30 april kijkduin

vincent_vega

Geen avatar

Berichten: 24
April 27, 2016, 19:05:50
edit2Rapporteer  
Hallo allen,

Ik ben een beginner die net een beetje langere rakken begint te varen!! Veel varen als het kan en oefenen dus.....
 Ik ben 37 jaar en ben eigenlijk op zoek naar mensen om mee te varen.
Ik woon in den haag en de zandmotor zou een goede keuze zijn voor mij maar andere plekken ook prima.
A.s zaterdag vroeg in de ochtend tussen 0800-0900 zou ik best een sessie kunnen/willen varen ? Iemand zin om mee te gaan? Roll Eyes

 ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 April 27, 2016, 20:02:50
edit2Rapporteer  
Check het actuele weerbericht. Ik zou het afraden vanwege de kou.
Ik ben zelf ook weer beginner (hydrofoil) en lig derhalve veel in het water.
Dan moet je gewoon zeer goed aangekleed zijn.
De gevorderde kiter valt weinig, en blijft zodoende veel beter warm.

Wat heb je voor pak, handschoenen, schoentjes, cap?

Door de enorme temperatuur daling van de afgelopen dagen is zelfs de zeewater temperatuur gezakt. Kan me niet herinneren wanneer dat eerder is gebeurd.
vincent_vega

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #2 April 28, 2016, 07:23:06
edit2Rapporteer  
Heb de afgelopen maand elke week les gehad en moet zeggen dat het wel ging eigenlijk...
Ik heb nu een 5/3 pak + impact vest en net nieuwe 5mm mytic schoenen gekocht.
Hoeveel is de temp nu weet je dat? Woon je in de buurt?
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #3 April 28, 2016, 08:14:52
edit2Rapporteer  
In tegenstelling tot de buitentemperatuur (te koud) zit de temperatuur van het zeewater momenteel op normale waarde. Het zeewater was tot maart zelfs nog bijzonder warm voor de tijd van het jaar. Daar heeft de tot nu toe koude lente de stijging afgeremd.

http://home.hccnet.nl/v.d.horn/meteopagina/zeewatertemperatuur.htm