Nederlands Kitesurfmerk is toe aan grafische impuls voor de kites

LKB

Berichten: 3
Mei 04, 2016, 09:27:28
edit2Rapporteer  
Wij zoeken een ‘grafisch ontwerper’ die het leuk lijkt om de kites voor volgend seizoen van een nieuw jasje te voozien.

Affiniteit met kitesurfen is een pre, beloning in overleg.

Bij intresse stuur een pb
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Mei 04, 2016, 17:17:55
edit2Rapporteer  
Wat is er zo Nederlands aan een Nieuw Zeelands merk?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Mei 04, 2016, 21:14:02
edit2Rapporteer  
Iets beter opletten Arend. Peter Lynn is nu volledig in handen van Vliegerop en alle kite designers (waaronder bovenstaande) zijn ook Nederlands inclusief een groot gedeelte van de test/teamriders. Heel veel Nederlandser kan geloof ik niet.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Mei 05, 2016, 07:12:02
edit2Rapporteer  
Gezien de beknopte oneliner met een 'beloning in overleg', komt t op mij niet heel serieus over. Als iemand nog een leuk design heeft liggen, laat FF weten en wie weet komen we er wel uit... Zoiets?
Misschien moet je er een wedstrijd van maken, waarbij iedereen wat in kan sturen en kan 'liken' enz. Lekker veel aandacht op social media. Trek je ook designers uit andere landen mee aan. De winnaar krijgt een kite met z'n eigen ontwerp.
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #4 Mei 05, 2016, 11:17:07
edit2Rapporteer  
daar doe ik t voor karel.
en velen met mij
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #5 Mei 05, 2016, 11:31:53
edit2Rapporteer  
Grafische vormgeving, fotografie, etc. Blijkbaar worden deze beroepen nog steeds als 'hobbies' gezien, deze mensen zijn ook gewoon professionals die hun apparatuur/software moeten betalen en daarnaast nog een fatsoenlijk loon.

Huur dus gewoon een grafisch ontwerper in waarvan je het werk gaaf vind.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #6 Mei 05, 2016, 12:53:08
edit2Rapporteer  
Zo waar Frank .......
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7 Mei 05, 2016, 16:08:22
edit2Rapporteer  
Grafische vormgeving, fotografie, etc. Blijkbaar worden deze beroepen nog steeds als 'hobbies' gezien, deze mensen zijn ook gewoon professionals die hun apparatuur/software moeten betalen en daarnaast nog een fatsoenlijk loon.

Huur dus gewoon een grafisch ontwerper in waarvan je het werk gaaf vind.

Helemaal mee eens maar...   
Er wordt gesproken van "beloning in overleg"   En wat is mooier als men op deze manier iemand uit de kitesurfwereld  met een beroepsmatig grafische achtergrond weet te vinden.
Als zo iemand een beetje thuis is binnen de sport dan weet hij/zij ( met een grafische achtergrond ) als geen ander wat de kitesurf(st)ers aanspreekt.

En ja, er wordt in onze sport vaak een professioneel beroep gedaan op "vrijwilligers"  en die professionaliteit wordt lang niet altijd "naar kwaliteit" vergoed. Daar heb je een punt!
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Mei 05, 2016, 16:36:02
edit2Rapporteer  
Mee eens Frank, maar gezien de oproep op een forum zou het ook leuk zijn voor de amateur creatieveling om een poging te wagen toch? En zo hebben ze nog wat te kiezen ook. Win-win xD
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Mei 05, 2016, 21:04:42
edit2Rapporteer  
Een duidelijke vacature, toch?
Als ik grafisch ontwerper was, en zou kiten, dan wist ik het wel! Wink
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #10 Mei 06, 2016, 10:11:29
edit2Rapporteer  
Ik dacht dat de graphics van Peter Lynn al door een Nederlander (Jeroen) gemaakt worden? Hij doet het dus niet meer?
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #11 Mei 06, 2016, 11:50:44
edit2Rapporteer  
Blijft moeilijk altijd met designers en merken.  De eigenaar heeft een visie zeker bij bedrijven met teveel meningen.

Jeroen doet idd geen PL meer Smiley

En Fluid heeft al een top designer >.<
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Mei 06, 2016, 13:39:27
edit2Rapporteer  
Blijft moeilijk altijd met designers en merken.  De eigenaar heeft een visie zeker bij bedrijven met teveel meningen.

Jeroen doet idd geen PL meer Smiley

En Fluid heeft al een top designer >.<

Wat doe jij alsof je van de hoed en de rand weet?
Alsof jij goede banden hebt met andere merken Tongue

Ik dacht dat de graphics van Peter Lynn al door een Nederlander (Jeroen) gemaakt worden? Hij doet het dus niet meer?

Jeroen was inderdaad de designer, en lijkt gestopt te zijn met design werkzaamheden als zodanig helaas.
Jammer, want de kites van zijn hand vond ik er goed uitzien.

Vandaar dat ze op zoek zijn naar een opvolger.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #13 Mei 06, 2016, 14:29:35
edit2Rapporteer  
Jeroen en ik hebben nauw contact this i know haha  Smiley  Hoe de vork in de steel zit maakt verder niet uit toch ^^
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #14 Mei 06, 2016, 15:00:13
edit2Rapporteer  
Blijft moeilijk altijd met designers en merken.  De eigenaar heeft een visie zeker bij bedrijven met teveel meningen.

Jij begint er zelf over hier in dit topic, welke niet voor iemand bestemd is met een eigen vlieger merkje!  Angry
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #15 Mei 07, 2016, 11:51:28
edit2Rapporteer  
oh zo Grin  ja gaat niet alleen om kitesurfbedrijven hoor. ik heb ook voor andere bedrijven dingen ontworpen. hoe meer mensen hoe meer meningen dat hou je altijd en dat maakt het ook lastig voor een grafisch ontwerper.

ik denk dat iedere designer het probleem wel kent
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.