Kiters in de problemen rockanje

Youri

Berichten: 18
Mei 08, 2016, 21:53:11
edit2Rapporteer  
Vandaag 2 kiters in de problemen bij rockanje wind werd minder en toen kregen ze hun kites niet meer uit het water. Door de schuin afhandig wind kwamen ze ook niet meer uit zichzelf naar de kant. Reddingsbrigade heeft ze er waarschijnlijk uitgehaald. Die gingen er met een bootje achteraan. Heb dit alleen niet meer gezien. Aangezien ik naar huis ben gegaan maar ze dreven helemaal voorbij de 2e slag terwijl ze links van de 1e slag waren begonnen.

Zo zie je maar weer dat je nooit met afhandige wind moet gaan varen.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Mei 08, 2016, 22:12:22
edit2Rapporteer  
Duits zeker?
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #2 Mei 08, 2016, 22:25:42
edit2Rapporteer  
Niet echt handig met afhandige wind kite
Youri

Berichten: 18
Antwoord #3 Mei 08, 2016, 23:19:36
edit2Rapporteer  
Eentje was  al een hele tijd op een foil bezig en zag er wel ervaren uit de andere heb ik niet zien varen. Die kwam zelf niet uit het water en toen z'n kite er eenmaal in lag kreeg hij hem niet meer gerelaunched.

Geen idee of het Duitsers waren.

Toen ik net aankwam was er ook iemand aan het lessen denk ik, Hij werd vastgehouden terwijl hij met de kite bezig was in het water. Hoop niet dat het iemand van de kiteschool was die daar zit. Niet echt het goede voorbeeld.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.