Boots passen niet

maxva

Berichten: 97
Logs: 0 | 10 uur
Mei 21, 2016, 17:45:58
edit2Rapporteer  
Ola! Wil ik vandaag boots (Ronix one) op mn F One Acid 2014 zetten: past het niet ;p scheelt ongeveer 0,5 cm.
Iemand hier ervaring mee? Neem aan dat de insertafstand van de acid afwijkend van andere kiteboards dan?
Voordat ik een nieuw boardje koop wil ik wel graag weten of meerdere merken dit hebben. Ideeën?
Bbtw

Berichten: 232
Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #1 Mei 21, 2016, 18:54:12
edit2Rapporteer  
Ola! Wil ik vandaag boots (Ronix one) op mn F One Acid 2014 zetten: past het niet ;p scheelt ongeveer 0,5 cm.
Iemand hier ervaring mee? Neem aan dat de insertafstand van de acid afwijkend van andere kiteboards dan?
Voordat ik een nieuw boardje koop wil ik wel graag weten of meerdere merken dit hebben. Ideeën?

Heb je verschillende "duck" standen geprobeerd? Ronix gebruikt een standaard maat van, ik dacht 6 of 7 inch, welke overeenkomt met de maatvoering van onze meeste kiteboards. Op een trax weet ik dat het past, dus lijkt me dat een acid dan ook moet kunnen.
maxva

Berichten: 97
Logs: 0 | 10 uur
Antwoord #2 Mei 21, 2016, 19:02:18
edit2Rapporteer  
Jup. Van +- 6 tot 12 graden. Als ik ze helemaal wijd duck zet zou het heel misschien net passen, maar wil ze eigenlijk meer rond de 10 graden hebben.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Mei 21, 2016, 19:10:01
edit2Rapporteer  
Vreemd,  bij mij ook geen problemen met Ronix en F-one. Beide gewoon standaard 6inch (15,24cm) je gaat bijna aan een productie foutje denken.
butcherke

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #4 Mei 22, 2016, 16:37:27
edit2Rapporteer  
heb hetzelfde met mijn brunotti youri van 2013.
inserts zitten op 15,8cm van elkaar.
Is blijkbaar een productiefout geweest maar omdat ik deze board 2dehands heb gekocht en ouder is dan 2 jaar kunnen ze me niet helpen.
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #5 Mei 22, 2016, 17:24:22
edit2Rapporteer  
Board verkopen dan maar Heb nog een Spicy in de aanbieding als je zou willen.
De inserts van de Acid zijn volgens mij ook niet sterk genoeg voor boots van dat jaar.
butcherke

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #6 Juni 01, 2016, 17:25:15
edit2Rapporteer  
komt  nog een apart topic over mijn geval.
Brunotti belooft aan de telefoon een tegemoetkoming zodat ik een nieuw board aan een kleine meerprijs kan kopen en nu krijg ik net te horen van de shop waar ik het board ging kopen, dat ze toch niets vinden dat er iets mis is.
Dus Brunotti heeft er niets mee te maken.
Top klantenservice
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.