flyboarden soesterberg

raf

Geen avatar

Berichten: 36
Mei 25, 2016, 21:45:07
edit2Rapporteer  
heey,

ik was vanwege gebrek aan vervoer opzoek naar een plek om te flyboarden bij mij in de buurt omdat kitesurfen naar via het openbaar vervoer niet echt werkt.

nu kwam ik uit op de oude vliegbasis van soesterberg maar ik kan niet vinden of je er mag flyboarden. heeft iemand het hier wel eens geprobeerd?

gr raf
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Mei 26, 2016, 11:09:55
edit2Rapporteer  
Er zitten hier weinig flyboarders, maar probeer vliegerforum.nl eens?
Daar zitten er meer.

Inderdaad is kitesurfen echt een sport waar een auto echt noodzakelijk is, tenzij je heel dicht bij een spot woont.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Mei 26, 2016, 14:30:56
edit2Rapporteer  
Zowel de voormalige vliegbasis @ Soesterberg als het voormalig oefenterrein "de Vlasakkers"   zijn regelmatig opengesteld voor publiek.

Je hebt er alleen veel bomen staan en ik denk dat er niet echt sprake is van een "stabiel windje" . Op de Vlasakkers zijn ze wel regelmatig bezig met longboards.


Kitesurfers komen tegenwoordig uit alle hoeken en gaten van het land.  Als je een beetje zoekt vind je al snel mogelijkheden om mee te rijden. Neem eens een kijkje bij dit forum onder het kopje "trefpunt"

Succes!

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.