Kite buddy gezocht, Strand Horst

Erikvanveen

Geen avatar

Berichten: 5
Juni 06, 2016, 18:06:53
edit2Rapporteer  
Hallo!

Twee jaar geleden ging ik regelmatig kiten met een vriend, die mij het ook heeft geleerd. Meestal bij strand Horst, paar keer op zee. Inmiddels is hij naar het buitenland verhuisd en ben ik eigenlijk sinds dien nauwelijks meer wezen kiten.

Ik ben in het bezit van een volledige, goede en veilige set en kan opzich prima varen. Ik heb super veel zin om weer te gaan, maar merk dat ik het wel erg chill vind om het een beetje samen met iemand te doen. Ik denk dat ik überhaupt even een opfris les neem (het zekere voor het onzekere).

Maar gewoon iemand die er regelmatig komt het wel relaxt vind om elkaar een beetje te helpen enzo Wink.

Mijn naam is Erik, ben 27, kite het liefst eind vd middag/begin van de avond ivm werk.
Heb een auto, dus als iemand vanuit Utrecht mee wil rijden kan dat ook!

Jo!

raf

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #1 Juni 12, 2016, 09:40:27
edit2Rapporteer  
Heey,

Ik zit een beetje in het zelfde schuitje als jij.

Ik heb 2-3 jaar heel fanatiek gekite en hem het nu een tijd niet gedaan en wil heel graag weer beginnen.

Mijn naam is .

rafael, 30 jaar, woon in soesterberg, vader (dus kan niet altijd als ik zin heb). verdere hobby's zijn alles wat met reptielen temaken heeft, bakken/ijs maken en sinds een paar weken ben ik een poging tot flyboarden aan het wagen.

Ik heb alleen geen auto Sad maar zou graag met je mee rijden en de kosten splitten.


Gr raf
Rule

Berichten: 174
Antwoord #2 Juni 13, 2016, 11:00:57
edit2Rapporteer  
Er is een vrij actieve Utrecht whatsapp groep? Misschien een idee daar aan te sluiten?
raf

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #3 Juni 13, 2016, 14:16:08
edit2Rapporteer  
Hoe kan ik die vinden?
Erikvanveen

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #4 Juni 13, 2016, 15:24:58
edit2Rapporteer  
Oh dat is wel een goede, hoe kom ik daar bij inderdaad? Kan ik mijn nummer ergens achterlaten?
@raf; leuk! Misschien via die whatsapp groep kijken of er iets te regelen valt.
Rule

Berichten: 174
Antwoord #5 Juni 13, 2016, 17:29:53
edit2Rapporteer  
Kijk even bij sectie Trefpunt, daar staan topics op basis van steden/regio's met meer info.  ThumpsUp
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #6 Juni 14, 2016, 22:29:21
edit2Rapporteer  
check ook http://www.kitespotchat.nl/
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.