Learning To Fly. Kiteboarding how to jump tutorial

BartdeL

Geen avatar

Berichten: 55
Juni 12, 2016, 11:45:50
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=h8ZKCGMlN_E



Trailer. De volledige versie kan je huren. Niet goedkoop maar wel bijzonder gedetailleerd en interessant. Mijns inziens wel de moeite waard.

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #1 Juni 12, 2016, 13:25:18
edit2Rapporteer  
Is het wiel nieuw uitgevonden  Grin

Waarom geld uitgeven voor iets waar al 3784 andere 'how to kiteboarding' tutorials op het internet zijn te vinden...
Geld uitgeven voor een kiteboarding video is zo 2002. En als je het geld toch wil uitgeven, neem dan gelijk die Progression serie en een Tricktionary boek erbij
BartdeL

Geen avatar

Berichten: 55
Antwoord #2 Juni 16, 2016, 10:43:31
edit2Rapporteer  
Is het wiel nieuw uitgevonden  Grin

Waarom geld uitgeven voor iets waar al 3784 andere 'how to kiteboarding' tutorials op het internet zijn te vinden...
Geld uitgeven voor een kiteboarding video is zo 2002. En als je het geld toch wil uitgeven, neem dan gelijk die Progression serie en een Tricktionary boek erbij
Jij hebt daar blijkbaar ongezien een duidelijke mening over. Prima. Ik zal er mee moeten eren leven dat ik hopeloos ouderwets ben ;-)

Ik ken die laatste twee niet maar dat zullen ongetwijfeld ook goede leerbronnen zijn. Maar je vergelijking met al die andere gratis filmpjes gaat wel mank naar mijn bescheiden mening. Dit is een instructiefilm van bijna een uur en gaat in op details die ik in ieder geval nog nooit eerder benoemd heb zien worden in welk gratis filmpje dan ook.

En misschien is het voor jou allemaal al gesneden koek maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Of ik er beter van wordt zal nog moeten blijken. Als jij nou wat beter je best gaat doen met dat wind zaaien dan kan ik binnenkort kijken of die 15€ investering me doen stijgen op de Leaderboards ;-)


Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 Juni 16, 2016, 12:39:10
edit2Rapporteer  
Citaat
Geld uitgeven voor een kiteboarding video is zo 2002.

En zo is dat !!! 15 euro voor een video  is toch 3 familie bakke kibbeling zonder saus  Grin

En als je een beetje zoek is het gratis en super goed zoals deze 2  ThumpsUp


 
http://www.youtube.com/watch?v=H7xySpKzW0c&feature=youtu.be



http://www.youtube.com/watch?v=OHP4QQ2dUqM&feature=youtu.be





BartdeL

Geen avatar

Berichten: 55
Antwoord #4 Juni 16, 2016, 13:04:13
edit2Rapporteer  
Haha. Precies. En ik weet niet of je het weet maar we hebben het hier over dezelfde maker. Inderdaad hele goede instructiefilmpjes. Alleen maakt ie ze nu niet meer gratis omdat ie er ook van wil kunnen leven. Zo'n jongen met die kwaliteiten  gun ik zeker het wel om zijn boterham (en kibbeling!) hier mee te verdienen. Niks mis mee toch?
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #5 Juni 16, 2016, 14:39:47
edit2Rapporteer  
ik denk zomaar dat het een goed instructievideo is.
Er wordt op veel meer aspecten ingegaan dan pop en hard insturen.
Hoe te bestellen????
BartdeL

Geen avatar

Berichten: 55
Antwoord #6 Juni 16, 2016, 15:24:10
edit2Rapporteer  

Hoe te bestellen????

 http://vimeo.com/ondemand/learningtoflyepisodeone
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #7 Juni 16, 2016, 16:33:02
edit2Rapporteer  
Wat raar dat je het maar een jaar mag bekijken......
BartdeL

Geen avatar

Berichten: 55
Antwoord #8 Juni 16, 2016, 17:48:58
edit2Rapporteer  
Wat raar dat je het maar een jaar mag bekijken......
Ja, vind ik ook. Maar so be it... Moeten we het ons voor die tijd eigen maken...
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #9 Juni 16, 2016, 21:53:43
edit2Rapporteer  
Zo is dat.....
Advakite

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #10 Juli 25, 2016, 12:44:59
edit2Rapporteer  
Hi!

I've got a lot of guys from Netherlands, having interest about my new video, so I've decided to add a post here. I've changed the intro video to a new, more informative version. The old one may be unavailable.
Check out the new version here.

http://www.youtube.com/watch?v=s7qR1Bvo-D4

Thanks for you interest! Hope the new tutorial is useful for you!
Share it, if you have a chance, to help me with finishing Episode II for you.

Best regards, Anton.
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #11 Juli 26, 2016, 12:39:09
edit2Rapporteer  
Zo'n beetje alle instructie filmpjes gezien mbt het springen. Maar deze springt echt er echt uit in duidelijkheid en kwaliteit. Aspecten gezien die in geen enkel ander instructie filmpje aan bod komen. Zelden zo goed 15 euro besteed.
Ik wacht met vol ongeduld Episode II af.
NoID

Berichten: 18
Logs: 0 | 472 uur
Antwoord #12 Augustus 05, 2016, 18:59:19
edit2Rapporteer  
Ik ben ook onder de indruk! Deel 1 is echt de basis maar mega gedetailleerd... Ik heb er veel uit kunnen halen. 15 euro meer dan waard!
Basmourik

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #13 Augustus 10, 2016, 09:41:19
edit2Rapporteer  
Heb hem gister ook besteld en vond het reuze handig! Vooral wat betreft de basishouding

Moest 14 dollar betalen via paypal, dus nog niet eens 15 euro!
Dreman

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #14 September 04, 2016, 11:16:24
edit2Rapporteer  
Voor mij een nuttige instructie video.

Nu ook een anytime stream (dus geen jaar bekijken beperking) subscription mogelijk!

martindj

Berichten: 111
Logs: 0 | 297 uur
Antwoord #15 September 05, 2016, 11:27:39
edit2Rapporteer  
Ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die de video gekocht hebben en er ook mee zijn gaan oefenen. Merken jullie al vooruitgang? Is het het geld waard?
Youri

Berichten: 18
Antwoord #16 September 05, 2016, 11:58:40
edit2Rapporteer  
Heb hem ook gekocht en zeer duidelijk. Zeker het deel hoe je op je board moet staan. Dit zorgde er voor mij voor dat ik nog beter en makkelijker upwind ben gaan varen.

Ik sprinng inmiddels iets hoger, Nog niet heel veel maar dat is een kwestie van oefenen. Ik spring wel een stuk constanter.

Ik heb hem dit jaar ook ontmoet in Cuyo Filipijnen. hele aardige kerel en hij kan aardig goed kiten. Groot deel van deze film is daar ook opgenomen erg leuk om dan de spot terug te zien waar je zelf ook bent geweest. En zeker een aanrader om in de NL winter eens heen te gaan!!
Basmourik

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #17 September 05, 2016, 14:52:32
edit2Rapporteer  
In mijn optiek het geld wel waard.

Dit is mijn eerste serieuze kite seizoen en ik heb er een aantal vrij goede tips uitgehaald.

Vooral idd het hele gedeelte over houding op het board etc. vond ik vrij handig.

Springen gaat in ieder geval een stuk beter, alleen het landen wil nog niet altijd even makkelijk vlotten

Daar wordt ook  niet echt uitgebreid op ingegaan. 



The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #18 September 05, 2016, 21:48:48
edit2Rapporteer  
Board down wind.
En dan heb je 2 keuzen
Je vlieger hard naar beneden sturen of een hoge loop trekken
Maar daar zijn ...... Duizenden video's van te vinden.

Als je nog hoger sping je Kite verder naar achteren sturen of heen en weer  bij zenith  tot dat je bijna bij het water ben en dan het zelfde als eerder beschreven.

Zolang je board downwind is komt alles goed

Zie
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=50764.0
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.