Bandit of Jakyll

FrankH

Geen avatar

Berichten: 2
Juni 16, 2016, 09:16:25
edit2Rapporteer  
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en post even een vraag. Ik kite rond de 12 jaar, daarvoor vanuit de kitebuggy overgestapt. Ik kite echter maar een aantal keer per jaar dus ik kan niet zeggen dat ik super ervaren ben. Ik kan redelijk opkruisen en wat sprongetjes. Ik vlieg nu met hopeloos oud materiaal, North Torro c kites... I know, museumstukken haha..

Ik ben dus echt toe aan iets nieuws, en wat is er een hoop nieuws te krijgen zeg! Ik heb de meeste ontwikkelingen van de afgelopen jaren niet echt meegekregen dus ik heb al heel wat reviews gelezen. Ik ben van het gewoon rustig cruisen en wat sprongetjes, niks geks. Niet wave riden, geen freestyle en geen unhooked tricks.

Ik zoek een kite met medium bardruk die me niet direct afstraft (zoals mijn huidige kites) waarmee ik makkelijk(er) kan hoogte lopen, een groot bereik en nette depower. gezien mijn beperkte gebruik zoek ik een tweedehandsje van een aantal jaar oud, na veel te hebben gelezen heb ik mijn oog laten vallen op een f one bandit of een Gaastra Jekyll uit het zelfde jaar (2012- 2013)


Wat denken jullie? Ik weet dat veel mensen zweren bij de Bandit.

 

Bedankt alvast voor het meedenken!

gr Frank
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 Juni 16, 2016, 10:20:55
edit2Rapporteer  
Zowel de Jekyll als de Bandit zijn prima kites, bij beide merken zijn de barretjes niet helemaal up to par. Je kan ook een andere bar kopen dus en dan kite-only een kite.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Juni 16, 2016, 22:45:47
edit2Rapporteer  
Aantal reacties verwijderd,  koopjes kun je posten in het aanbiedingen-topic:

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=32629.msg
Jeroen1972

Berichten: 54
Antwoord #3 Juni 16, 2016, 23:20:49
edit2Rapporteer  
Ik heb persoonlijk zeer slechte ervaring met de kwaliteit van Gaastra. Van de Bandit hoor ik idd vooral positieve geluiden
FrankH

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #4 Juni 17, 2016, 07:14:19
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de antwoorden! Ik ben tegen een leuk setje 2012  Jakylls aangelopen ( 7 en 10,5m) voor 400,- , weinig gebruikt en zag er nog perfect uit. Leek me voor mijn budget een goede keus om er weer een paar jaartjes tegen te kunnen.

@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #5 Juni 17, 2016, 07:55:40
edit2Rapporteer  
Doe je goed,prima prijs voor prima kites Grin  ThumpsUp  .Ik heb onlangs de Gaastra Spark 2016 aangeschaft als vervanging voor de Jekyll . Tot nu toe  geen klachten. Alleen die barren van gaastra kan je beter links laten liggen,dat snappen ze nog niet helemaal  Roll Eyes
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.