Kitemaat Scheveningen - beginner ;-)

Antoine

Geen avatar

Berichten: 4
Juni 29, 2016, 10:43:33
edit2Rapporteer  
HI

Ik ben op zoek naar "kite vrienden" om te gaan kiten.

Woon zelf op Scheveningen (vlak bij Kurhaus) en net mijn 2e les gehad en aankomende vrijdag les 3 /
de week erop les 4. Maar dan gaat het pas beginnen haha

Ik ben net lid geworden van Jumpteam en heb mijn lessen gehad bij de kiteschool (kitesurfles.nl) bij de Staat.

Heb zelf mijn materialen ( 9m2 en 12m2) en lijkt me dus leuk om een aantal mensen te hebben
om af te spreken om te gaan kiten en zo ervaringen en tips uit te wisselen. Wil als de wind het toelaat ;-) kiten!

Kan prima doordeweeks overdag of in het weekend, dus laat maar weten als je een keer wilt afspreken ...
gr Antoine
Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Antwoord #1 Juli 01, 2016, 00:45:04
edit2Rapporteer  
Gewoon lekker gaan kiten joh. Meeste beginners zitten op de Zandmotot en niet op Scheveningen. Misschien daar eerst wat ervaring opdoen voordat je zelf de zee op gaat? Maar weet niet hoe snel je het op pakt.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juli 01, 2016, 20:45:47
edit2Rapporteer  
Inderdaad is scheveningen niet een spot om te beginnen.
Zandmotor of Oostvoorne zijn de betere beginnersspot
Antoine

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #3 Juli 04, 2016, 15:48:08
edit2Rapporteer  
Ok thanks Lukic & Michiel voor jullie reactie, wil idd morgen naar de Zandmotor gaan.
Nu alleen nog de kitemaat haha
Loukite

Geen avatar

Berichten: 9
Logs: 0 | 1 uur
Antwoord #4 Augustus 12, 2016, 21:07:14
edit2Rapporteer  
Hoi Antoine, ik ben ook opzoek naar een gezellig kitemaatje in Scheveningen/Kijkduin. Ik woon nu voor een half jaar in Duindorp en kitesurf nu een jaar. Vaak ga ik naar de zandmoter.
jmatla

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #5 Augustus 18, 2016, 17:23:47
edit2Rapporteer  
Antoine en Marlou, ik ben ook beginner en zoek nog buds!
JurrianW

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #6 Augustus 27, 2016, 23:24:21
edit2Rapporteer  
Dag mensen,

Wij hebben een WhatsApp groep met enthousiaste beginnende kiters. Het zijn voornamelijk jonge mensen. De meesten komen uit Zuid-Holland, omgeving Rotterdam/Den Haag. Als het waait spreken we met met elkaar af om ergens te gaan kiten. Er wordt gekite op onder andere Rockanje, Zandmotor, Brouwersdam, maar we staan natuurlijk ook open voor nieuwe spots! Toevallig gaan we morgen met een groepje kitesurfen bij de Brouwersdam Wink

Stuur, als je ook in de WhatsApp groep wilt, mij even een mailtje met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe.

Groeten,
Jurrian
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.