Wave Kite

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Augustus 19, 2016, 16:38:37
edit2Rapporteer  
Check de laatste surfvid, knallen in de golven op Hoek van Holland met Barry van der Windt, Thomas Roos en een gastrolletje van Marc Remmerde!!


http://vimeo.com/179463684
of


http://youtu.be/U0UM7MiAsP4


WAVE KITE

\?w?v\
a disturbance on the surface of a liquid body,
as the sea or a lake,
in the form of a moving ridge or swell.

\?k?t\
a toy that is made of a light frame covered with
cloth, paper, or plastic and that is flown
in the air at the end of a long string
Enjoying a one-hit-wonder wavekite session at Hoek van Holland!

Music: Arctic Monkeys
Film: Edwin Haighton
Supported by Ocean Rodeo https://oceanrodeo.com/
et1961

Berichten: 365
Antwoord #1 Augustus 19, 2016, 17:06:54
edit2Rapporteer  
Mooi filmpie!  ThumpsUp
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2 Augustus 19, 2016, 17:55:03
edit2Rapporteer  
Goeie shit mannen  ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 Augustus 19, 2016, 22:29:23
edit2Rapporteer  
Mooi filmpie  ThumpsUp

Alleen vreemd dat het er in You troep en Vimeo op staat en dat het er nog op staat ?  loser

Als ik dat doe dan krijg ik waarschuwingen en tijdelijke bannen van de moderators van kite high naar mijn hoofd gestuurd of ik een moord heb begaan en hoe ik het in mijn hoofd haal om het er in You troep en Vimeo er op te zetten !

Komt zeker omdat een van de moderators een gastrolletje heeft ?  Cool
et1961

Berichten: 365
Antwoord #4 Augustus 20, 2016, 07:58:15
edit2Rapporteer  
Ik snap ook niet hoe een dergelijk filmpje op youtube te posten is. Als ik een filmpje post met populaire muziek erin gemonteerd dan krijg ik vrijwel altijd het gezeik;  Bevat auteursrechtelijk beschermde content.
En wordt mijn filmpje vaak verwijderd.

Hoe voorkomen jullie dat? Ik neem aan dat je niet eerst toestemming vraagt of dat je ervoor betaald...
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #5 Augustus 20, 2016, 08:16:34
edit2Rapporteer  
Ik check het bij twijfel altijd even met een kort stukje. En als er meerdere uploads van het nummer zijn van 'gewone' gebruikers  dan kun je er vanuit gaan dat het wel werkt. De advertentie inkomsten gaan dan naar de auteursrechthouder.

Tnx gasten!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #6 Augustus 20, 2016, 08:57:50
edit2Rapporteer  
Citaat
En wordt mijn filmpje vaak verwijderd.  Hoe voorkomen jullie dat? Ik neem aan dat je niet eerst toestemming vraagt of dat je ervoor betaald...

Nee betalen doen we niet, het is net wat Ed zegt je krijg een melding en als je niks doe gaan de inkomsten naar de adverteerder. of je begin een rechtszaak wat ook tot de mogelijkheden behoort  loser

Mijn ervaring is dat de populaire nummers gelijk worden verwijderd en dat je dan een filmpje heb met alleen maar beeld en geen geluid

Ik doe het volgende :
Ik zoek een life concert van dat populaire nummer en zoek op op HQ of HD. Het beste life concert met het beste geluid zet ik dan onder het filmpje en dit wordt niet verwijderd.
Het is dan niet het origineel maar het lijkt er wel op  Grin

Vimeo geeft geen problemen wat ik dan niet snap ?
 Andere gebruikers kunnen wel een klacht indienen tegen je als ze bijvoorbeeld vinden dat je 5 seconden van hun filmpje heb gejat.
Krijg je een waarschuwing wat ook geen probleem is want dan maak je gewoon een nieuw account aan met een fictief e mail adres als je meerdere waarschuwingen heb gehad

Kijk  trouwens liever VIMEO dan You Troep i.v.m. de reclame erop en het beeld lijkt wel beter

et1961

Berichten: 365
Antwoord #7 Augustus 20, 2016, 09:55:19
edit2Rapporteer  
Ik vind dat hele auteursrecht maar vreemd. Als een willekeurig radiostation een populair nummer draait dan is er niks aan de hand, als ik een populair nummer onder een filmpje monteer en het upload op YT is er gezeik. Dat is toch raar !?
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #8 Augustus 20, 2016, 10:46:34
edit2Rapporteer  
Back op topic: puik filmpje Ed en mooie moves Barry.
Calimero

Berichten: 244
Logs: 0 | 342 uur
Antwoord #9 Augustus 21, 2016, 10:00:31
edit2Rapporteer  
Gisteren twee mannen uit t filmpje in actie gezien tijdens mijn eerste downwinder ook vanaf Hoekipa....
Ik weet nu dat ik nog effe oefenen moet
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.