verstandig of niet

Weske

Geen avatar

Berichten: 5
Augustus 26, 2016, 11:31:35
edit2Rapporteer  
ik heb al een kite een blurr 3.5 en 5.0 m en kan er zeer goed mee vliegen
nu zal ik mij graag een depower kite willen kopen een hq montana 7m omdat de prijs mooi is.
via de mens waa ik deze kan kopen zijn mijn blurr kite's zeer goede vliegers en worden ze nog gebruikt om les te geven maar voor te springen met board niet goed zijn , ik vlieg niet in extreme wind aangezien ik meer ik binnen land zit  en bij 4bft de kite nog niet uit haal je moet het gevaar niet gaan opzoeken he.

Jullie kennen mij alvast met de vraag over de  Wipika AMP 9.0 jullie hadden mij gezegt dat dit zeker niet aan te raden was vanwege het grote gevaar zelf voor ervaren mensen en ik beter zit zak of hem op hang in een kamer en natuurlijk heb ik jullie raad op gevold mensen nog maal 1000 keer bedankt om snel te reageren en aan de veiligheid te denken van mensen die er nog niet veel van kende , Zoals ik zeg heb ik via via een koopje je kunnen doen met de blurr de 3.0 en 5.0 plus landboard en buggy met de blurr ga ik zeker 4 keer per week vliegen en altijd test ik eerst de veiligheid van kite killers wat zeer belangrijk is dit kan ik niet meer maal zeggen en hoop dat mensen dit zeker veel gaan  lezen want het blijft een sport die veilig moet blijven , ook voor de mensen nieuw hier vraag aub raad aan mensen die er iets van kennen  zoals vele op dit forum dus mensen jullie zijn echt super om op vragen zoals mij te antwoorden doe zo verder met mensen te helpen met vragen jullie zijn echt top

CvdM

Berichten: 58
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Augustus 26, 2016, 12:31:31
edit2Rapporteer  
Eh.... wat is je vraag?
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #2 Augustus 26, 2016, 12:47:46
edit2Rapporteer  
Ik heb wel een vraag voor Weske.
Kun je a.u.b. een paar dagen in de schoolbanken doorbrengen?

Zelfs chinees leest nog makkelijker.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Augustus 26, 2016, 13:02:52
edit2Rapporteer  
Ik mis ook een duidelijke vraag en twee punten en drie komma's op zo'n lap tekst is wel heel karig. Dacht dat belgen van die taalpuristen waren....

Wat ik er uit kan filteren is of de HQ Montana 7m veilig genoeg is voor het buggyen/landboarden?
Nu hebben de meesten hier weinig verstand van power- en landkites, maar als het een recent model is moet dat prima kunnen. Wat ik lees is het een depower matras die vooral voor snowkiten gebruikt wordt.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #4 Augustus 26, 2016, 21:22:21
edit2Rapporteer  
Hè jongens. Ik denk dat Weske jullie gewoon wil bedanken voor het advies met betrekking tot zijn vraag over de aanschaf van een WiKiPa in een ander topic? en middels dit bericht anderen ook wil attenderen op topics over "veiligheid"  ....... 
Denk ik tenminste. Huh

Dat de titel en de tekst dan een beetje onhandig is? Hmmm, Boeie......
Weske goed bezig hoor!
et1961

Berichten: 365
Antwoord #5 Augustus 26, 2016, 21:23:10
edit2Rapporteer  
Nee, niet verstandig.

Mijn advies; minder vliegeren en meer tijd aan je huiswerk besteden. En misschien ook nog wel beter opletten op school Wink
Coringa

Berichten: 33
Antwoord #6 Augustus 29, 2016, 15:52:04
edit2Rapporteer  
 volgens mij is dit gewoon een Google translate van iemand die jullie wil bedanken voor het afraden van een ouwe kite.. schater
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #7 Augustus 29, 2016, 16:11:28
edit2Rapporteer  
Ook in google translate kun je hoofdletters en leestekens gebruiken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.