Cabrinha swivel en stoppers kwijt

Shredder

Berichten: 13
Oktober 19, 2016, 21:23:27
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

2 maanden terug is de security line van mijn cabrinha bar gebroken (overdrive x1 2015).
Deze had ik toen alvast los gehaald en de swivel en beide stoppers apart gelegd.

Een aantal weken terug heb ik eindelijk een vervangende security line ontvangen, maar de swivel en de stoppers kan ik niet meer terug vinden (ik vrees dat ze zijn weggegooid).

De cabrinha swivel en stoppers zijn niet los verkrijgbaar (althans dat werd mij verteld bij navraag). Zou ik een musketon haak als alternatief kunnen gebruiken of is dat niet verstandig  (zonder stoppers)?

Als iemand een beter idee heeft of mischien nog wat heeft liggen hoor ik het graag.

Alvast bedankt

Gr.

Jelle
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Oktober 19, 2016, 22:06:53
edit2Rapporteer  
Ozone Flag Out Safety Ring With Swivel

Is wel los te bestellen.
Shredder

Berichten: 13
Antwoord #2 Oktober 19, 2016, 23:32:00
edit2Rapporteer  
Dank Evan, Ik haal wel zo'n ozone swivel, daar heb ik meer vertrouwen in dan een musketon haak.

Wat die stoppers betreft, zou ik deze daarvoor kunnen gebruiken http://www.kitesurfing-shop.co.uk/buy/42-ozone-stopper-ball-for-contact-bar-safety-flag-out-760493 ?
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #3 Oktober 20, 2016, 08:31:44
edit2Rapporteer  
Yup, die is exact hetzelfde en gewoon bestelbaar bij Cabrinha. Voor 2017 is deze bij de splitsing van de powerlijnen (boven de bar) nu ook in RVS uitgevoerd  ThumpsUp en bestelbaar. Is dus ook als sterkere variant te gebruiken op eerdere jaargangen.

Ipv de Ozone swivel kun je ook gewoon een degelijke RVS ring gebruiken, werkt net zo goed, tenzij je een loopmonster bent...
Shredder

Berichten: 13
Antwoord #4 Oktober 20, 2016, 10:09:12
edit2Rapporteer  
Top , ik zie nu inderdaad dat hij wel in de de 2017 catalogus staat (en 2016 ik heb dus niet goed gekeken  Roll Eyes) en ze noemen het blijkbaar "POWER BRACKET SEAT", had uit 1 of andere upgrade kit video van cabrinha zelf dat het om een stopper ging maar dat ging hier dus niet op Smiley

Bedankt, ik kan nu iig weer verder.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.