Kiten in Peru?

Mr. Rob

Geen avatar

Berichten: 23
November 24, 2016, 10:46:58
edit2Rapporteer  
Hallo,

Voor werk moet ik over twee weken naar Peru alwaar ik een week in het land zelf van hot naar her vlieg. Hier en daar verwacht ik een vrij middag/avond/weekend.

Iemand ervaring met kiten in het Peruaanse Stille Zuidzee gebeuren?   Hotspots? YeSS YeSS

Gr. Rob.
rudolfPL

Berichten: 6
Antwoord #1 November 24, 2016, 18:44:23
edit2Rapporteer  
Mancora en Pacasmayo. Aanraders, google maar ff..
Mr. Rob

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #2 Januari 27, 2017, 18:06:37
edit2Rapporteer  
@rudolfPL: beter laat dan nooit, maar thks voor je tips!!

Macora prachtige omgeving, onwijs mooi tussen de zeeleeuwen (lees: óp een zeeleeuw geknalt die omhoog kwam, dacht dat het zeewier was). Nog een toffe downwinder gemaakt. Voor iedereen die nog eens in het noorden van Peru is: in Macora kun je prima vertoeven in Semana Chacra.

Pacasmayo is alleen voor gevorderden... Zeer hoge golven, Keienstrand en erg, erg aflandig. Ik had een local die me in de gaten hield voor het geval het mis zou gaan (en me dan zou gaan zoeken met een vissersbootje). In December is het geen hoogseizoen voor het kiten, dus bijna geen medekiters.
Voor het eerst in de mist gekite, nooit geweten dat dit kan!!! Ik voelde me net in Pirates of the Caribbean!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.