Omgeving Harderwijk en omstreken kite maatjes gezocht

larsjeee

Berichten: 9
December 09, 2016, 00:36:28
edit2Rapporteer  
Beste mede kiters,

Ik zal me eerst even heel kort voorstellen.  Grin

Mijn naam is Lars, ben 21 jaar en woon in Elspeet (dichtbij Harderwijk).

De astronomische winter komt dichterbij en misschien komt het daarom dat ik met name doordeweeks steeds minder kitesurfers op spots tref dan een maandje geleden.
Desondanks wil ik me niet laten wegjagen door moeder natuur en gewoon lekker doorgaan met kiten.
Aangezien ik liever niet alleen het water op ga, ben ik in eerste instantie op zoek naar mede kiters die ook doorgaan in de herfst/winter.
 
De spots waar ik meestal heen ga zijn Horst, Enkhuizen en Mirns. Ik sta er voor open om ook naar andere spots uit te wijken inclusief zee.

Zijn er mede kiters (in Harderwijk en omstreken) die eventueel willen carpoolen of af willen spreken te gaan kiten op een bepaalde spot? Als er mensen zijn die alleen in de lente en zomer kiten maar ook een keer willen afspreken / carpoolen stuur gerust een bericht of reageer op dit topic.

Zijn er nog speciale Whatsapp groepen o.i.d. om af spreken?

Ik hoop jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben. Als er nog vragen zijn stel ze gerust!



gyttja

Berichten: 107
Antwoord #1 December 09, 2016, 14:24:59
edit2Rapporteer  
Ik kom uit Huizen, en we hebben daar een whatsapp groep waar je wel bij kan als je wilt.
Stuur even een PM met tel nr.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.