Rob van Wijngaarden overleden 2e kerstdag te Scheveningen

martinus

Berichten: 35
Antwoord #25 December 27, 2016, 21:45:29
edit2Rapporteer  
sterkte voor familie en vrienden
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #26 December 27, 2016, 21:49:09
edit2Rapporteer  
Jeetje, verschrikklijk nieuws condoleances en sterkte voor de nabestaanden.
panharing

Berichten: 14
Antwoord #27 December 27, 2016, 22:37:47
edit2Rapporteer  
@

Als 52'er pas begonnen met kitesurfen en met nog heel veel te leren, doet dit me beseffen dat je in het korte aardse leven moet genieten van alles wat op je pad komt. Heb Rob zelf niet gekend maar desalniettemin mijn oprechte deelneming aan de familie en al zijn kite vrienden. Zonde. RIP Rob.

 

Plukkiehaar alias Panharing
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #28 December 27, 2016, 22:37:58
edit2Rapporteer  
Verschrikkelijk om te vernemen dat deze prachtige sport toch weer een leven heeft gekost ..
Nabestaanden veel sterkte toegewenst.
HBX

Berichten: 201
Logs: 0 | 1250 uur
Antwoord #29 December 28, 2016, 00:26:08
edit2Rapporteer  
Condoleances voor alle nabestaanden en vrienden met dit verschrikkelijk verlies.
ChrisUdB

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #30 December 28, 2016, 00:33:06
edit2Rapporteer  
Mijn vrouw en ik hebben deze meneer uit het water gehaald samen met 2 andere wandelaars. Wij zagen dat er iets niet goed was.  Hij lag op een meter of 50 in het water met zijn hoofd boven water.  We kregen echter geen contact met hem. Langzaam dreven de golven hem naar de kust. Pas toen hij op een meter of 15 van de kust was,  sloeg een golf hem voorover en bleef hij zo liggen.  Op dat moment sprongen de 2 andere wandelaars het water in en kwamen wij aangerend om verder te helpen.  Nadat wij hem op het strand hadden gekregen ben ik direct gestart met reanimeren.  Ik kreeg vrij snel  hulp van een andere omstander die daarna hartmassage voor  zijn rekening nam. Ik heb hem gedurende de periode totdat hulpdiensten verschenen beademd. Ondertussen kwam nog een dame die ook ehbo had ons assisteren.  Zij heeft de hartmassage overgenomen.
Nadat het traumateam alles over had genomen zijn wij naar een restaurant gegaan om op te warmen en op te drogen.  Toen na een half uur de ambulance vertrok onder begeleiding van politie met volle sirene hadden we goede hoop dat hij het wellicht toch nog zou redden. Dit ondanks het feit dat ik van zeer dichtbij zag hoe slecht het met hem ging.
Wij hebben ons uiterste best gedaan met iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen.  Heel jammer dat het uiteindelijk niet heeft mogen baten.
Langs deze weg willen wij alle familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies!
Groeten Chris en Ellen
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #31 December 28, 2016, 01:04:16
edit2Rapporteer  
Wat een afschuwelijk bericht.
Mijn diepe deelneming met de familie en (al dan niet kite) vrienden.
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #32 December 28, 2016, 11:08:25
edit2Rapporteer  
Heftig nieuws...zet je weer met beide benen aan de grond. maakt weer duidelijk dat hoe ervaren je ook bent er altijd iets kan gebeuren dat je niet verwacht. En zelfs ondanks alle hulp van alle omstanders dit is gebeurd. Vraag me dan ook af of het uitgemaakt had of hij met een maatje was gaan kiten. Verschrikkelijk is het iig. Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
kees69

Berichten: 280
Antwoord #33 December 28, 2016, 15:05:30
edit2Rapporteer  
Vreselijk nieuws, veel sterkte voor familie en vrienden.

Beangstigend te lezen dat een geoefende kiter toch zo in de problemen is kunnen komen

Complimenten voor de omstanders die alles geprobeerd hebben om te helpen....helaas heeft het niet mogen baten
Materazzi23

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #34 December 28, 2016, 16:07:03
edit2Rapporteer  
Sterkte voor alle nabestaanden. vreselijk nieuws..
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #35 December 28, 2016, 18:45:47
edit2Rapporteer  
Mijn oprechte medeleven. Ik wens zijn vriendin en dochter enorm veel sterkte in de komende tijd.
Martijn
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #36 December 28, 2016, 19:18:10
edit2Rapporteer  
Wat een verschrikkelijk bericht  Cry
Sterkte voor alle nabestaande.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #37 December 29, 2016, 21:26:11
edit2Rapporteer  
Verschrikkelijk.
Sterkte aan zijn familie en vrienden.
RIP.
wiggie

Berichten: 2
Antwoord #38 December 31, 2016, 14:54:00
edit2Rapporteer  
 Cry Rob, wat een slecht nieuws.
Sterkte familie en vrienden.

Rob Wigmans (Lid Jumpteam Scheveningen)
Royco22

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #39 Januari 02, 2017, 18:44:22
edit2Rapporteer  
Wat een verschrikkelijk nieuws. Uiteraard alle sterkte gewenst aan de nabestaanden. Loop er al dagen mee in m'n hoofd, te malen wat er bij Rob mis is gegaan. Het is zoals hierboven al gezegd beangstigend dat een (zeer) geoefende kiter zo in de problemen kan komen.

Ik begrijp dat er geen behoefte is aan speculatie/discussie over de toedracht. Maar ik hoop dat als het onderzoek is afgerond dat de resultaten (hier) gedeeld worden. Het is denk ik heel belangrijk dat we hier als kite gemeenschap van leren. Al is er maar 1 iemand die hierdoor in de toekomst anders handelt waardoor hij/zij zichzelf of een ander redt dan is het allemaal niet volstrekt zinloos geweest.

Alle betrokkenen van harte gecondoleerd met het verlies.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.