All Inclusive in Europa

Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Januari 04, 2017, 15:11:39
edit2Rapporteer  
In oktober willen wij er weer even tussenuit. Mijn vriendin is echter niet van het kiten en wil graag naar een mooi All Incusive hotel waar ook goede faciliteiten voor kleine kinderen zijn. Zelf wil ik ook nog wel het water op. Dus mijn vraag is. Wie weet er een mooi All Inclusive hotel  in Europa met een kite spot?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Januari 05, 2017, 11:15:43
edit2Rapporteer  
Oktober wordt lastig  voor Europa met een beetje knap weer en wind 

Even verder vliegen en je zit in Egypte Marsa Alam, 35 graden en elke dag zon.  ThumpsUp

Hotel Golden Tulip aan de spot, wandelen vanaf je hotelkamer naar de spot

Als er geen wind is kan je heerlijk snorkelen met prachtige vissen. 

Sommige Kite Kings op dit Forum gaan er 2 keer per jaar heen  en hebben dan ook een Diamanten bandje.




http://www.youtube.com/watch?v=Ng8offWrxIY

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Januari 05, 2017, 11:42:40
edit2Rapporteer  
Misschien wil hij niet met de Kids naar een Allahu ahkbar land?
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #3 Januari 05, 2017, 11:55:43
edit2Rapporteer  
Hey Robin, goed om te lezen dat je weer het water op kan.Over all in resorts kan ik je niet veel melden. El qouna three corners is goed uit ervaring. Succes.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 Januari 05, 2017, 13:32:54
edit2Rapporteer  
Citaat
Misschien wil hij niet met de Kids naar een Allahu ahkbar land?
Waar baseer je dit op ? Kan ik niet opmaken uit zijn topic ?



Citaat
El qouna three corners is goed uit ervaring.

Klopt, ben er 3 keer geweest, maar hier moet je elke keer met een bus of toek toek naar de spot  ThumpDown en bij Marsa zit je aan de spot, kan je er zo naar toe wandelen en de kids kunnen gewoon of mee of in het zwembad plonse
FRans qxl

Berichten: 90
Antwoord #5 Januari 05, 2017, 15:02:03
edit2Rapporteer  
@ Haring High Richardt,

Hoe veel euro's kost dat ongeveer om van El Gouna met de bus of toek toek naar de kite spot gebracht te worden ?.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #6 Januari 05, 2017, 15:31:37
edit2Rapporteer  
Citaat
Misschien wil hij niet met de Kids naar een Allahu ahkbar land?
Waar baseer je dit op ? Kan ik niet opmaken uit zijn topic ?

Uit het feit dat hij een locatie in Europa vraagt en het vooral een gezinsvakantie moet zijn waar de mogelijkheid tot kiten een leuke bijkomstigheid is.

Dus graag ontopic blijven tenzij de topicstarter er om vraagt!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7 Januari 05, 2017, 16:02:46
edit2Rapporteer  
............  Tjonge  Jonge  adem in adem uit .....Tja............................... .. laat maarrrrrrrr  Grin




Citaat
Hoe veel euro's kost dat ongeveer om van El Gouna met de bus of toek toek naar de kite spot gebracht te worden ?.
Het was onze eerste kite reis naar El Gouwna met de nu al Legendarische en beruchte Kite Kings en volgens mij betaalden wij toen 1 euro pp voor een enkele reis. En dan zat je er met 3 personen in.

De bus was gratis en vertrekt elk uur in de ochtend en ,s middag vanaf een uurtje of 15.00 uur om de mensen op te halen.
Kleine kinderen in een tuk tuk is gevaarlijk want ze rijden er als gekken

Bij Marsa  Alam zit je aan de kite spot en dat is een stuk relakster voor de kids en ouders  ThumpsUp





Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 Januari 05, 2017, 16:36:15
edit2Rapporteer  
............  Tjonge  Jonge  adem in adem uit .....Tja............................... .. laat maarrrrrrrr  Grin

Snap dat je het goed bedoelt, maar probeer nu eens antwoord te geven op de vraag van de topicstarter in plaats van er steeds weer een locatie bij te halen waar je zelf toevallig geweest bent.

Dus tenzij de topicstarter aangeeft interesse te hebben in Egypte, worden de reacties daarover vanaf nu verwijdert.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9 Januari 05, 2017, 17:31:51
edit2Rapporteer  
Citaat
maar probeer nu eens antwoord te geven op de vraag van de topicstarter
"Oktober wordt lastig  voor Europa met een beetje knap weer en wind"

Heb ik gelijk al gegeven in de eerste zin en geef daarbij gelijk een alternatief  voor de topic starter zodat hij zelf een keus heeft in plaats van Europa in oktober.!



-knip- geen openlijke kritiek op beslissingen van het KH-team a.u.b.!


Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #10 Januari 05, 2017, 18:43:09
edit2Rapporteer  
Haring, zelf ben ik al in EL Gouna geweest maar aangezien wij een kleine hebben willen we niet te ver vliegen. Vandaar Europa. En mijn vriendin krijg ik momenteel ook niet naar Egypte.
Ik zoek eigenlijk iets in Griekenland, Spanje, Italië of zo iets.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11 Januari 05, 2017, 18:56:52
edit2Rapporteer  
Citaat
knip- geen openlijke kritiek op beslissingen van het KH-team a.u.b.!
Tja................................... rustig bloive, adem in adem uit !  Grin


Wordt lastig in oktober, weer wordt minder en er zijn dan minder mogelijkheden in Europa

Tarifa en Sardinie ben ik zelf geweest in die periode waarvan Sardinie nog de meeste mogelijkheden heeft, alleen geen Alli In Hotels aan de spot gezien

Nog interesse in een heel mooi filmpje van Sardinie in oktober ?

salvo

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #12 Januari 05, 2017, 21:57:43
edit2Rapporteer  
lo stagnone marsala ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #13 Februari 08, 2017, 12:28:11
edit2Rapporteer  
Fuerteventura... Vlucht, auto huren appartement met privé zwembad en veel chille spots op max 1:30 rijden vanaf Corralejo(dichtstbijzijnde is op 5 min) zelf lekker goed en goedkoop uit eten.  #Fuckdatpolsbandje voor een all-in prijs van 550 p.p. Voor 2wkn (vlucht, auto, verblijf). Te boeken bij zonweb (goed zoeken)Maarrrrr het kan nog goedkoper en beter, Airb & b bied al villa's aan voor 26 ekkies per nacht, los ff vlucht + auto regelen en je hebt voor 600 pp 4wkn vacanciones.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #14 Februari 09, 2017, 09:28:00
edit2Rapporteer  
Kijk dat is tenminste een antwoord op maat van arend jan !
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.