This is why I love Kiteboarding - Nick Jacobsen

Nature

Berichten: 1295
Antwoord #25 Januari 14, 2017, 09:14:45
edit2Rapporteer  
Kite maakt alles uit! Ik ben al een tijdje aan t testen met verschillende modellen en heb nu denk ik een winnaar. Super veel snelheid en enorme explosieve lift. Nu net klaar met de 7m maar de 9m springt zo makkelijk enorm hoog.

snelheid, edgen en kite maken of je hoog kan komen. Een rpm bijv is niet de beste hoogspring kite. Dat zag je heel goed met youri zoon toen bij KOTA.
Die gast kan toch aardig hard varen Wink.

@pewpew.
Mijn Fluid twoseven is specifiek gedesigned voor hard en hoog. Erg merkbaar dat je harder kan varen op die plank.
Wat je wil is stage rocker en misschien een kleine channel. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik mij niet super veel bezig heb gehouden met andere merken boards de afgelopen tijd.

HuibN

Berichten: 304
Antwoord #26 Januari 14, 2017, 15:16:09
edit2Rapporteer  
Joshua die dit jaar de hoogste sprongen ever heeft gemaakt, vaart op een CORE Choice board van 139cm.
Best wel erg groot als je denkt dat je een zo klein mogelijk board moet varen om zoveel mogelijk je edge te houden. Of is Joshua een hele zware kerel?
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #27 Januari 14, 2017, 16:59:59
edit2Rapporteer  
Joshua is best fors ja, alleen al voor zijn voeten heeft ie een groter board nodig,. Toen ik die voor het eerst in beeld had,wist ik niet wat ik zag .....bizar   Wink  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #28 Februari 07, 2017, 00:18:36
edit2Rapporteer  
Aantal screenshots achter elkaar geplakt, zo zie je echt hoe ver hij vliegt:
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.