Versturen Kite gear aruba

swingping

Geen avatar

Berichten: 1
Januari 29, 2017, 16:43:27
edit2Rapporteer  
Hello,

Eerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben John en kite sinds vorig jaar. Ik heb privélessen gehad en ben zover dat ik kan starten. Ik heb inmiddels mijn eigensetje gekocht.

Nu ga ik eind maart voor 2 maanden naar Aruba. Ik wil daar nog wat lesjes nemen en hoop dan daar zelfstandig verder te gaan. Ik heb gekeken en kitegear huren is best prijzig voor als je dit redelijk vaak wilt gaan doen.

Heeft iemand ervaring met het verzenden van je eigen kitegear naar Aruba? Of een ander land?

Groeten

John
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Januari 29, 2017, 17:10:18
edit2Rapporteer  
Hello,

Eerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben John en kite sinds vorig jaar. Ik heb privélessen gehad en ben zover dat ik kan starten. Ik heb inmiddels mijn eigensetje gekocht.

Nu ga ik eind maart voor 2 maanden naar Aruba. Ik wil daar nog wat lesjes nemen en hoop dan daar zelfstandig verder te gaan. Ik heb gekeken en kitegear huren is best prijzig voor als je dit redelijk vaak wilt gaan doen.

Heeft iemand ervaring met het verzenden van je eigen kitegear naar Aruba? Of een ander land?

Groeten

John

Kun je het niet gewoon met een boardbag meenemen?
et1961

Berichten: 365
Antwoord #2 Januari 29, 2017, 17:19:25
edit2Rapporteer  
Ik neem mijn spullen altijd in een boardbag mee op vakantie.

Als je, je spullen wilt opsturen, dan zal je ook een adres op de bestemming moeten hebben. En daarnaast denk ik dat het opsturen van je gear een stuk duurder is dan je spullen gewoon met het vliegtuig meenemen als bagage.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.