Waarheen als solo beginner maart 2017

Rickster

Geen avatar

Berichten: 1
Februari 26, 2017, 19:05:33
edit2Rapporteer  
Hallotjes,
Ik heb in maart niet veel te doen dus wil ik eindelijk eens fatsoenlijk leren kiten. Ik ben een semi-beginner die aardig kan starten en een stukje kan varen. Ik wil 2 a 3 weken weg waarvan ik 7 dagen hoop te kunnen kiten (lessen). Ik ga solo, dus wat leuke mensen om heen zou tof zijn maar vind het ook niet erg om op een eiland een boekje te lezen.

Ga liever niet verder dan de canarische eilanden omdat tickets dan een stukje duurder worden Wink. Zat te denken aan Tarifa aangezien een retour ticket maar €80 kost, hostel is €12 per nacht en volgens mij zijn kitelessen vanuit daar makkelijk te regelen. Heb het idee dat er in Tarifa vast leuke mensen zijn en er zijn ook voldoende andere dingen te doen als het niet waait (bv. golfsurfen Smiley ). Alleen is het niet heel erg lekker warm daar en geeft windguru ook niet echt een fantastische voorspelling tot 8 maart.

El gouna vermijd ik liever i.v.m. de huidige situatie daar. Van 1 van de eilanden (Sal, Fuerteventura, Boa vista, etc. ) weet ik niet goed wat ik moet verwachten. In Dakhla schijnt ook niet echt veel te doen te zijn als er geen wind staat.

Mis ik nog goeie spots voor een beginner in maart? Hoop dat iemand mij hier wat wijze raad kan geven voor een last minute kitetripje Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.