Naish park 2011 bar vervangen

doyouwaroo

Geen avatar

Berichten: 74
Maart 05, 2017, 17:02:58
edit2Rapporteer  
Ik wil graag de bar van mijn Naish Parks uit 2011 vervangen. De kites zijn nog steeds zo goed als nieuw omdat ik niet zo heel veel vaar. Maar lijkt me verstandig de bar nu meer eens te vervangen.
Ik heb nu de universal bar uit 2011. Volgens mij heeft de deze bar een dubbele front line safety, maar weet dit niet helemaal zeker (dat kan ik zelf wel een keer checken natuurlijk :-)  ).
Ik vond de onderstaande bar op internet en die ziet er vrijwel hetzelfde uit. Dus ik denk dat die wel past bij mijn 2011 Parks. Kan iemand mij bevestigen dat de onderstaande bar goed werkt met de 2011 7 en10m parks ?

http://www.telstarsurf.nl/naish/37670/naish-base-contole-system

(lijkt me verstandig de pulleys ook te verangen. Die heb ik al gevonden op internet..)
Windhoos

Berichten: 498
Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #1 Maart 06, 2017, 12:42:34
edit2Rapporteer  
De base bar is de wat simpelere bar van Naish. Deze is nagenoeg hetzelfde als de universal bar, de base heeft geen swivel maar vind persoonlijk dat deze toch niet altijd lekker werkt en ga je dus niet missen denk ik.
Conditie van je lijnen en depower lijn zijn het belangrijkst denk ik, als je niet vaak vaart zullen deze minder snel slijten natuurlijk. Zelfde geldt voor de pulleys, de 2011 heeft nog katrollen die wel voor de nodige slijtage kunnen zorgen.

Base bar kan dus op je Parks. Je kunt een nieuwe bar overwegen of eventueel je lijnen (laten) vervangen.
Vanaf 2014 zijn de barren wel voorzien van een coating wat lekkerder aanvoelt.
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #2 Maart 06, 2017, 14:14:57
edit2Rapporteer  
Als ik lees dat je niet zo vaak vaart zou ik je bar/lijnen gewoon checken misschien zijn ze nog helemaal niet aan vervanging toe. Anders zou ik voor nieuwe lijnen ipv nieuwe bar gaan. Dan kan je betere lijnen nemen en ben je nog minder kwijt ook. Evan is hier een topper in en kan ik zeker aanbevelen (infexion).
dijk1294

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #3 Maart 06, 2017, 21:01:27
edit2Rapporteer  
http://www.you-love-it.eu/shop/de/kitesurfen/bars/1349/2012-naish-universal-control-bar
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.