Board verloren op zee 19-3-17

kiter enschede

Geen avatar

Berichten: 3
Maart 20, 2017, 00:26:14
edit2Rapporteer  
!! BOARD KWIJT !!
Verzoek om te delen met andere kite groepen / bekenden / kite vrienden in
- Heemskerk
- Castricum
- Of nog noordelijker......

Vandaag wezen kiten bij de bunker Wijk aan zee.
Tussen Pavijoen 'Sun Sea Bar' en 'De Kust'. Ben ik mijn board verloren. Ik was tussen de 50 en 80 meter uit de kust (gok).

Hebben veel later met zoeken voor bij Paviljoen 'De Kust' één board gevonden (zagen het aanspoelen), helaas niet van ons. Bleek van een Dame die deze een uur daarvoor was verloren voor bij de bunker niet ver uit de kant! Ruim 1,5 km verder! Dus ik ben bang dat die van mij echt een heel eindje noordelijk is gegaan.
Ik heb nog 2,5 km Noordelijk van Paviljoen 'De Kust' gezocht. 3 uur nadat ik deze verloren was.

Misschien kent iemand wel een personen die aan het strand werkt (huisjes plaatsen oid) verder Noordelijk. Of andere connecties.

Wil er graag een sticker met mijn telefoonnummer op plakken, maar daarvoor moet ik 'm wel eerst terug hebben ;-)
Staat nu dus geen nummer op.

Vinder mag een dag gratis komen trial rijden bij;
Zelf Trial Rijden .nl

Eens kijken hoe sterk social media is.

Alvast bedankt allemaal
Bjorn Baveld
06-22449137
Enschede
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.