Nieuw Board :)

JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
April 09, 2017, 15:03:17
edit2Rapporteer  
Gister even bij eurofun binnen gelopen, en man man als een kind in de snoepwinkel.
Ik roep al 2 jaar ik wil een nieuw board.
Dus idd gekeken en een zeer mooie prijs gekregen.

Maar goed dr zijn er 2 waar ik me oog op heb laten vallen.
North Jaime
North x-Ride

ik neig meer naar de jaime omdat het wat meer freestyle georienteerd is.
en ik vroeg me daarbij af of een north jaime ook boots kan verdragen, de jongen in de winkel wist dat niet zeker namelijk.

Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 April 09, 2017, 15:15:11
edit2Rapporteer  
Citaat
Vindt het heerlijk om hard op en neer te knallen, te springen (wat ik aan het leren ben) kan op 1 kant nu goed springen alleen de landing nog onder de knie krijgen. dus voor ik daar mee klaar ben met wat transities etc ben ik weer een jaartje verder  weet niet of ik echt de ambities heb om hardcore te gaan uithaken.

Ik zou die Boots nog ff laten staan, houdt je progressie alleen maar tegen.. Tegen die tijd wil je waarschijnlijk toch weer een ander board. Wink
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #2 April 09, 2017, 15:38:59
edit2Rapporteer  
ik mag hopen dat ik nog een aantal jaar plezier beleef aan een van de 2 boardjes Wink
Kan het me niet veroorloven elke 1/2/3 jaar volledig te switchen van gear. met men huidige boardje heb ik 4 jaar mee gevaren Smiley

Boots is ook voor de toekomst, misschien aan het eind van het jaar/volgend voorjaar ofzo/ vindt ik het wel fijn om te weten of de boards boots kunnen verdragen
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #3 April 10, 2017, 21:35:35
edit2Rapporteer  
jaime pro is een heerlijk board!
Prima voor boots. Maar voor boots is het wel handig om een breedtemaat groter te varen.
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #4 April 11, 2017, 10:58:46
edit2Rapporteer  
Maar t board is er wel voor boots berekend? niet dat ik boots op de jaime gooi en ik trek de inserts eruit.. dan spaar ik liever door voor een board die dat wel aankan. ik noem maar wat een north gambler..
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 April 11, 2017, 11:03:42
edit2Rapporteer  
North heeft toch op elk board Tracks tegenwoordig? Denk niet dat die voor boots extra zwaar uitgevoerd kunnen worden, goed verzonken inserts blijven altijd sterker dan een aluminium track want zie regelmatig boards met gesloopte tracks langskomen (zowel North als Slingshot). Misschien dat een extra grote slider in de track nog wat meer oppervlak geeft zodat het wat steviger wordt?

Daarnaast bestaat het perfecte board dat je zowel met boots als straps kunt varen niet, voordeel van boots is juist dat je een groter board met een tikje meer rocker kunt pakken die voor straps eigenlijk net te groot is.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #6 April 11, 2017, 11:43:08
edit2Rapporteer  
Iig was jarenlang de Gambler het enige board van North wat bootsproof guaranteed was. Of dat inmiddels is veranderd kan ALLEEN NORTH en zijn dealers je mededelen.
Dat een verkoper van North dat niet weet, tsjah, ff intern navraag doen en terugbellen zou ik zeggen ThumpDown

Wel vreemd dat nog steeds vele fabrikanten erg slordig zijn met deze wel/niet bootsproof zegel op hun sites te plaatsen.

Btw, Slingshot is niet voor niks terug gekomen op hun sledes/tracks. Inserts zijn idd veel sterker
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #7 April 11, 2017, 13:15:46
edit2Rapporteer  
Op de north jaime zitten tracks idd zeker het 2017 model. en het was een medewerker van eurofun center die het niet zeker wist, maar goed op dat moment niet erg me budget liet het toch niet toe om een board er bij te nemen op dat moment Sad

waar het mij om gaat is dat ik als er een jaime board in huis komt ik er boots op kan zetten, om dat te gaan proberen, zonder een heel fortuin uit te moeten geven aan board plus boots snappie Wink
heb helaas geen geldboom hahaha was t maar zo n feest
meccaloha

Berichten: 219
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 April 11, 2017, 13:37:32
edit2Rapporteer  
Jaime is gewoon boots proof!
meerdere jaargangen met boots gevaren grote kerel die de inserts eruit trekt ;-)

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.