North tas 14 m go pro mistick handschoenen weg

Rubenkorenhof

Geen avatar

Berichten: 2
April 18, 2017, 23:51:12
edit2Rapporteer  
Zojuist terug gekomen van kite en er achter gekomen dat mijn tas weg was een zwarte north 14 meter helaas zaten hier ook mijn mystic handschoenen in en mijn go pro met selfie stick in ..
mijn maat zijn tas wel gevonden bij de duinen, geopend ..
en mijn telefoon die ook in mijn tas zat bij de strand tent
Als iemand wat gevonden heeft of iets gezien heeft hoor ik dit graag
Dit was op de zandmotor
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 April 19, 2017, 00:26:25
edit2Rapporteer  
Vervelend, de zandmotor staat wel bekend als een plek waar veel gestolen wordt helaas...
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #2 April 19, 2017, 15:10:21
edit2Rapporteer  
Tja.. terwijl je daar zo mooi je tas aan de overkant van het poeltje op de zandbank kan leggen.
FF op je rug dat ding je vaart naar de overkant en hij ligt op een stuk waar doorgaans geen 'wandelaars' komen. Makkelijk in de gaten houden dus..
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #3 April 19, 2017, 23:16:01
edit2Rapporteer  
Waarom geen camera's plaatsen op de ZM?

Proleten zijn het die een ander zijn spullen jatten..
TymonK

Berichten: 54
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #4 April 20, 2017, 09:05:04
edit2Rapporteer  
K*T is het.... je kunt niemand/niets vertrouwen daar... Zelfde op Oostvoorne paar maanden geleden kite van maat gejat. Ik neem al niets meer mee naar een spot behalve de kite die ik nodig heb.....

Wel goede tip van zandbank aan de overkant..... desnoods loop je er naartoe (niet iedereen vaart met telefoon rustig de poel over...)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.