Go Pro in de lijnen gaat ff fout

Idefixe

Berichten: 8241
April 28, 2017, 13:52:57
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=VY0Zoq58-Nw


Lukic

Geen avatar

Berichten: 109
Antwoord #1 April 28, 2017, 18:35:24
edit2Rapporteer  
Lijkt me een zeer angstige ervaring waar je volgens mij je leven aan je voorbij ziet flitsen. Kan niet zo goed zien wat er fout gaat. Volgens mij vaart hij door zijn powerlines heen en raakt dan verstrikt. Weet niet of dit nou echt aan de gopro setup te wijten is. Zou er nog iets zijn wat we hiervan kunnen leren?
et1961

Berichten: 365
Antwoord #2 April 29, 2017, 15:09:31
edit2Rapporteer  
Volgens mij valt de linemount niks te verwijten. Na de crash vaart de kiter naar zijn kite ipv te zorgen dat hij spanning op zijn lijnen houdt. In zo'n situatie is het mogelijk dat er een lijn rond je board komt te zitten of dat jezelf verstrikt raakt in je lijnen. Als dan de kite vervolgens weer wind pakt zit je in een akelige situatie.

Zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje.... BE SAFE!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 April 29, 2017, 15:14:58
edit2Rapporteer  
Hij had gewoon meteen zijn QR moeten gebruiken, dan was het een stuk beter afgelopen al zat zijn board in de lijnen.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #4 Mei 01, 2017, 16:38:25
edit2Rapporteer  
Volgens mij valt de linemount niks te verwijten. Na de crash vaart de kiter naar zijn kite ipv te zorgen dat hij spanning op zijn lijnen houdt. In zo'n situatie is het mogelijk dat er een lijn rond je board komt te zitten of dat jezelf verstrikt raakt in je lijnen. Als dan de kite vervolgens weer wind pakt zit je in een akelige situatie.

Zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje.... BE SAFE!

Daar heb je een punt. Titel is inderdaad niet echt goed geschreven / dekkend voor de lading. Alhoewel.....

In de bijgaande tekst op youtube staat dan:
 A GoPro was on the middle lines, when the lines went slack, the weight of the GoPro pulled the lines under the water. The result was the lines becoming tangled around the board and relaunching.....
 
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #5 Mei 01, 2017, 16:59:24
edit2Rapporteer  
Btw, video is al een een keer eerder geplaatst
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=53362.0
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.