Cabrinha Fireball & upgrade set problemen

meccaloha

Berichten: 219
Logs: 0 | 4 uur
April 28, 2017, 17:06:36
edit2Rapporteer  
Zijn er meer mensen die varen met de Cabrinha fireball and Upgrade set die hier problemen mee ondervinden?

-Fireball draait naar 3 maanden niet soepel meer met als gevolg dat de hele safety leash erom heen draait, terug gestuurd naar de Dealer zonder resultaat!
(Cabrinha geeft aan dat hij wel soepel draait) kosten 69,95
Altijd netjes gespoeld naar de sessie overigens.

-Uprade set van Cabrinha netjes aangebracht op mijn nieuwe Ride Engine trapeze.
na drie maanden gebruik trok de upgrade set de banden van de Ride Engine  volledig doormidden.
(Cabrinha geeft aan dat ik bij Ride Engine moet zijn omdat hun banden zijn gescheurd en ze hier nog niet eerder van gehoord hebben)
kosten 289,-trapeze total loss & upgrade set die ik niet meer kan gebruiken 119,





Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 April 28, 2017, 18:28:52
edit2Rapporteer  
Ik kite ook met de fireball, merk idd dat hij niet soepel draait en de leach er omheen draait maar ik draai niet zo veel dus het maakt mij niet uit. Ik heb mijn spreaderbar aan een mystic trapeze daar ziet alles er nog goed uit. Je kan je foto's kleiner maken met bijvoorbeeld het programma paint.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 April 29, 2017, 13:05:07
edit2Rapporteer  
Ben je mooi klaar mee dan, zonde dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen. Het is niet de eerste keer dat ze iets uitbrengen dat alleen de eerste paar keer vlekkeloos werkt.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #3 April 29, 2017, 15:36:25
edit2Rapporteer  
Tja, die ride engine is natuurlijk gebouwd op de spreaderbar die daar op hoort, wanneer je een andere spreaderbar er op zet kan het zijn dat het sneller slijt. Dat de fireball niet meer netjes draait is wel slordig, misschien ff goed uitspoelen of uit elkaar schroeven en wat WD40 er in spuiten?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.