Beginners gezocht voor interview

kitestertje

Berichten: 1132
Mei 02, 2017, 08:35:57
edit2Rapporteer  
Hi guys, zo het is een tijd geleden dat ik wat heb gepost! Ik ben op zoek naar beginnende kitesurfers of mensen die nog niet zijn begonnen met kitesurfen maar die zich aan het oriënteren (lees lurken Wink) zijn op Kitehigh en van plan zijn te gaan lessen dit seizoen.

Ben jij dit? Dan zou ik je graag interviewen voor online platform Kiteheart. Naast dat je hier kitesurflessen etc. kunt zoeken is er namelijk ook een blogsectie en het lijkt mij heel tof om daar verhalen van 'medebeginners' te plaatsen zodat toekomstige kitesurfers een idee krijgen over wat ze bijvoorbeeld kunnen verwachten van hun lessen en zaken waar je in het begin tegenaan kunt lopen. Met jou persoonlijke verhaal kun jij weer anderen motiveren, inspireren en enthousiasmeren om ook lekker te gaan kitesurfen. Als dit je leuk lijkt hoor ik het graag, tof Smiley

Als je Kiteheart nog niet kent -wij zijn pas net van start- kun je hier even kijken: https://kiteheart.com. Het is een vergelijkingswebsite waar de Nederlandse kitescholen, shops en reisaanbieders op staan.

De blogsectie met interviews is er nog niet maar komt er heel binnenkort aan!

Thanks, groetjes Lisa
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.