Kiteboard: kannie kiezen Gaastra / Fluid / airush...

MrGee

Geen avatar

Berichten: 21
Mei 25, 2017, 22:26:33
edit2Rapporteer  
Wie heeft er tips; ik ben beginner kan nu leuk waterstarten hoogte lopen, vlagen en luwtes opvangen en ben eerste pops en transities aan het proberen. Wil een board kopen: mooie rode Gaastra Blend 2016 van 142cm (ik ben 85 kg) of de Fluid Minimalist 2017 die is korter 138cm en breed 47 cm, of Airush Switch 140 model 2016 is in de aanbieding.. allemaal beginner boards die ik ook als lichtwind board kan blijven gebruiken lijkt me. Iemand die deze boards kent? Tips?
dunkel

Geen avatar

Berichten: 89
Antwoord #1 Mei 26, 2017, 07:49:49
edit2Rapporteer  
Ik heb de switch en vind het een lekker boardje, goed in de chop en prima hoogte lopen, zachte landingen bij sprongen.
MrGee

Geen avatar

Berichten: 21
Antwoord #2 Mei 26, 2017, 22:02:33
edit2Rapporteer  
Heb inmiddels toch al de Fluid Minimalist gekocht. Hoe het varen bevalt last ik nog weten.
Evengoed dank voor de tips!
et1961

Berichten: 365
Antwoord #3 Mei 28, 2017, 09:44:34
edit2Rapporteer  
Heb inmiddels toch al de Fluid Minimalist gekocht. Hoe het varen bevalt last ik nog weten.
Evengoed dank voor de tips!

Prima lichtweerboardje de Fluid Minimalist! Heb mijn ervaringen met dit boardje bij de review op kitehigh gepost.
Zag je vraag bij de review gepost, Ian heeft het voor en nadeel van een dergelijk breed board prima verwoord  ThumpsUp
Je zult straks als je wat meer ervaring hebt een boardje van 135x42 erbij kunnen kopen om ook bij meer wind comfortabel te kunnen varen.


Iig veel plezier ermee!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.