Go derde stop Kitefoil Cup Holland - zondag 25 juni te Kijkduin

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Juni 23, 2017, 20:24:17
edit2Rapporteer  
Na lang wikken en wegen is de kogel door kerk: zondag gaan we de derde stop varen bij Salcenter 107 te Kijkduin!

De voorspelling is nu de hele dag 17-22kn uit een West tot West-zuidwesten richting, zon en een golfslag van 1-1,4m. Niet de meest ideale foilcondities, maar na de pal aanlandige wind met mega-branding bij Scheveningen en de plotselinge "storm" op de Brouwersdam moet dit prima te doen zijn. Met een sideshore tot schuin aanlandige wind moet iedereen door de branding kunnen komen en eenmaal op zee valt er prima te racen.

Gezien de voorspelling kunnen we deze dag ook eindelijk het volledige programma varen inclusief de big-air:

- vanaf 9u inschrijving bij Sailcenter 107
- 11u briefing bij het wedstrijdbord
- 12u race 1
- 13u race 2
- 14u race 3
- 15u race 4
- 15:30u Big-air/freestyle
- 17:30u Prijsuitreiking

De briefing is op het strand, zorg dus dat je ruim op tijd bent met al je materiaal al bij de hand!

Inschrijven is gratis! Wil je zeker zijn van een plaats en niet wachten bij het aanmelden op de locatie schrijf je dan nu online in. Print het inschrijfformulier uit, vul deze alvast thuis in en lever deze in tijdens het aanmelden. Deelnemers die al een eerdere stop gevaren hebben hoeven zich enkel op locatie te laten weten dat ze aanwezig zijn.

http://www.kitehigh.nl/kitefoilcupholland


Tot ziens bij de skippermeeting!
Team Kitefoil Cup Holland
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Juni 27, 2017, 07:13:00
edit2Rapporteer  
Ik kan de uitslagen, foto's etc. niet terug vinden... ?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Juni 27, 2017, 09:55:28
edit2Rapporteer  
Normaal maakte jij toch de foto's?

Officiële uitslag en nieuwe stand van de foilcup komt er zo snel mogelijk aan!
stefarius

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #3 Juni 27, 2017, 13:40:06
edit2Rapporteer  
1e keer, leuk om te doen. Kon zo meedoen. Aanrader.  ListenToMe
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juni 29, 2017, 13:10:41
edit2Rapporteer  
Ik was er, maar gezien mijn kunde en de toch wel heftige omstandigheden (veel stroming, veel chop en flinke deining) mij niet ingeschreven.
Wel heerlijk gefreeride Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.