Weggevlogen Airush Wave 6m en bar te Ouddorp

bienmachien

Berichten: 7
Juni 24, 2017, 09:24:22
edit2Rapporteer  
Hoi, ik ben 23/06 omstreeks 20.00u op de zandbank van Ouddorp mijn 2015 rood / witte Airush Wave 6m + Airush bar verloren. Mijn board heb ik nog. Het touw van mijn harnas is afgeknapt waardoor hij full power tientallen meters is weggevlogen. De leash heeft het ook niet gehouden. Het drijft nu richting Oostvoorne, Rockanje, Maasvlakte. De eerlijke vinder krijgt van mij een originele beloning! (KNRM is op de hoogte) Alvast bedankt! Fabienne
et1961

Berichten: 365
Antwoord #1 Juni 24, 2017, 09:36:04
edit2Rapporteer  
Had je, je leash aan je safetylijn vastgemaakt, om je chickenloop of boven je QR (cuicide mode)?

Want als je, je leash aan je safetylijn vast maakt, dan depowered je kite direct zodra er spanning op deze flag/safetylijn komt. Dus ook als je touw (je gebruikt kennelijk geen trapezehaak) van je harnas knapt of je chickenloop los schiet en je de bar loslaat.
Het is dan bijna onmogelijk dat je leash het begeeft, of je moet met een hele zwakke leash het water op gegaan zijn....
kajeka

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #2 Juni 25, 2017, 10:58:54
edit2Rapporteer  
Op FB staat in NL kitesurfers een bericht over een gevonden kite bij Ouddorp.
bienmachien

Berichten: 7
Antwoord #3 Juni 25, 2017, 11:47:52
edit2Rapporteer  
het bevestigingspunt van mijn harnas (Mystic) waar mijn safety aan vastgehaakt was, heeft het ook begeven..
et1961

Berichten: 365
Antwoord #4 Juni 25, 2017, 13:16:56
edit2Rapporteer  
het bevestigingspunt van mijn harnas (Mystic) waar mijn safety aan vastgehaakt was, heeft het ook begeven..

En de andere kant van je leash, waar had je die aan vast gemaakt? (zie mijn eerdere post)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.