Kick off - Spotindex West-Friesland

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Juni 18, 2017, 08:46:40
edit2Rapporteer  
 Eindelijk is het zover! Na goedkeuring van Recreatieschap Westfriesland over dit (vrijwillige) project gaan we en willen we jullie (durfsporters) graag informeren over de huidige durfspot locaties en aankomende nieuwe durfsport locaties. Schellinkhout is een voorbeeld waar wij met z'n allen (ja, jij dus ook!) hard hebben gewerkt om de spot 'geregeld' te krijgen... COMPLIMENTEN aan iedere gebruiker van Schellinkhout Recreatieschap heeft nu in 1 jaar tijd 1 klacht ontvangen van een kitesurfer die in de zwemzone voer. Als we zo door gaan wordt er voor ons durfsporter MEER mogelijk en praat het achter de schermen een stuk makkelijker met overheden!

Maar goed SPOTINDEX WEST-FRIESLAND gaat bestaan uit veel filmpjes, per spot een filmpje met alle in's en out's over deze spot en hoe wij ons daar horen te gedragen, West-Friesland heeft veel spots en krijgt er meer spots bij. Ook gaan er een aantal bestaande spots rigoureus (positief) veranderen, daarover binnenkort meer.

Ik ben al langere tijd bezig met het filmen en in kaart brengen van de West-Friese spots...ondertussen onwijs veel gigabyte aan beeldmateriaal verzameld(Mocht iemand nog een losse harde schijf over hebben : )

Om jullie een klein beetje te laten zien hoe mooi West-Friesland is voor ons durfsporter en om te laten zien wat de bedoeling is met de spot index heb ik dit filmpje voor jullie gemaakt..

Ik hoop dat jullie dit initiatief waarderen, mocht je op een of andere manier (lowbudget) willen participeren in dit project dan ben je natuurlijk van harte welkom #lol

Ga er even voor zitten want dit filmpje duurt 5 minuten.

Enjoy THE KICK-OFF SPOTINDEX WEST-FRIESLAND DURFSPORT

Groetjes Bas Meerwijk




http://www.facebook.com/100008906981306/videos/1685215068452043/
joosie

Berichten: 967
Antwoord #1 Juni 18, 2017, 22:45:25
edit2Rapporteer  
Lekker bezig Bas ThumpsUp
hopelijk komen er snel nog een paar mooie spots bij Joepie
Waterragger

Geen avatar

Berichten: 189
Antwoord #2 Juni 30, 2017, 12:07:15
edit2Rapporteer  
Super goed initiatief, maar zie ik daar nou een officiele haven als kitegebied terugkomen? Zit niet heel dik in de regels maar volgens mij kan dat niet de bedoeling zijn...

Betekent niet dat ik er niet kom trouwens schater
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #3 Juni 30, 2017, 17:15:51
edit2Rapporteer  
Bas klasse! Heel mooi gedaan.
Je filmt nog beter dan je kitesurft. YeSS
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Juni 30, 2017, 17:20:52
edit2Rapporteer  
Kitesurft Bas dan????
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.