Trauma heli Zandmotor?

bastiaaNED590

Geen avatar

Berichten: 17
Juli 02, 2017, 09:32:07
edit2Rapporteer  
Toen ik gisteren (1 juli) aan kwam lopen bij de Zandmotor, vloog er net een trauma helikopter weg... Ook stonden er twee of drie auto's van onder andere de reddingsbrigade..

Wie weet wat er gebeurd is?
pepsi

Geen avatar

Berichten: 171
Antwoord #1 Juli 03, 2017, 06:09:33
edit2Rapporteer  
Vreemd dat niemand kan vertellen wat er is gebeurd.
Er hebben minimaal 50 mensen (kiters)omheen gestaan en zeker30/45minuten geduurd.
panharing

Berichten: 14
Antwoord #2 Juli 03, 2017, 09:42:00
edit2Rapporteer  
Ehhh...ik zou ff met de lokale bromsnor bellen en vragen waarom de T-heli daar aanwezig was...of de reddingsbrigade. Waarschijnlijk waren het allemaal Sauerkraut en friet kiters.... Grin
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Juli 03, 2017, 13:52:15
edit2Rapporteer  
niet iedere traumaheli/ hulpactie op het strand is gerelateerd met het kitesurfen 
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #4 Juli 03, 2017, 15:09:53
edit2Rapporteer  
ik was aan het kiten toen het gebeurd was, maar heb niets gezien.
ongeveer voor strandtent flamingo's zag ik dat er een aantal reddingsdiensten bezig waren met iemand in een wetsuit.
er zijn twee verschillende verhalen die ik heb gehoord 1: kiter maakte een sprong en kwam op het strand terecht en 2: tijdens oplaten werd er een fout gemaakt waardoor de kiter in de lucht werd gelanceerd.

meer weet ik ook niet te vertellen, misschien is geen van bovenstaande waar.......
RPM_Jelle

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #5 Juli 04, 2017, 16:05:31
edit2Rapporteer  
Ik stond er naast toen het gebeurde samen met een vriend. De kiter was volgensmij een beginner die aan het oefenen was. Hij was wel dichtbij de kant aan het oefenen met aanlandige wind. De vriend van mij zag de kite een loop maken. Daarna kwam hij van ongeveer 4meter plat op het strand terecht. De reddingsbrigade was dichtbij en had later gehoord dat hij niet meer zijn benen kon voelen toen hadden ze de heli laten komen. Toen ik naar huis ging zag ik de ambulance heel erg langzaam op drempels rijden.   
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Juli 04, 2017, 21:12:14
edit2Rapporteer  
Klinkt allemaal niet best...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.