Kessenich (Belgisch Limburg)

tari

Berichten: 45
Juli 18, 2017, 20:16:28
edit2Rapporteer  
Is er recentelijk nog iemand in Kessenich geweest?

ik ben daar vorig jaar een aantal keer geweest maar er was toen sprake van het vormen van een club. Die is er altijd al geweest maar ze wilden het strenger maken zodat je alleen kunt kiten met een lidmaadschap.

Weet iemand hoe het inmiddels ervoor staat?
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #1 Juli 18, 2017, 22:47:30
edit2Rapporteer  
ik ben al jaren niet meer daar geweest. Ben wel geïnteresseerd in de stand van zaken.

Volgens mij idd alleen toegankelijk voor leden.

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Juli 19, 2017, 00:20:25
edit2Rapporteer  
Haha alleen varen als je lid bent van de club, het moet niet gekker worden.  schater loser
tari

Berichten: 45
Antwoord #3 Juli 19, 2017, 10:39:18
edit2Rapporteer  
Geen idee of ze het meer hebben geprivatiseerd ofzo.
Als het openbaar is kunnen ze zeggen wat ze willen.

De eigenaar van de club (aardige vent overigens) sprak mij er vorige keer over. De website is nog steeds dezelfde als jaren geleden waar staat alleen leden, maar dat is nooit waar geweest.
Nu zouden ze met een meer flexibel model werken.

Nou goed geen idee, ik hoopte dat iemand er meer over wist.
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #4 Juli 19, 2017, 16:16:38
edit2Rapporteer  
Haha alleen varen als je lid bent van de club, het moet niet gekker worden.  schater loser

Wat is daar zo vreemd aan, je betaald een paar euro per jaar, en je bent verzekerd van een mooi verzorgd strandje, clubhuis, douches etc. alleen voor de leden.
Iedereen die lid is houdt zich aan de regels, en er is een ons kent ons cultuur, waar we elkaar nog eens de ruimte gunnen, windsurfers en kitesurfers door elkaar. (Heb het wel eens anders gezien op binnenwater in NL....)
Geen last van scholen die het hele water in beslag nemen, en je hoeft niet constant om je heen te kijken of er een beginner een kite door je lijnen rost.

Ik zou zeggen DE oplossing voor de Slufter....  schater  loser




Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Juli 19, 2017, 19:35:45
edit2Rapporteer  
Haha alleen varen als je lid bent van de club, het moet niet gekker worden.  schater loser

Wat is daar zo vreemd aan, je betaald een paar euro per jaar, en je bent verzekerd van een mooi verzorgd strandje, clubhuis, douches etc. alleen voor de leden.
Iedereen die lid is houdt zich aan de regels, en er is een ons kent ons cultuur, waar we elkaar nog eens de ruimte gunnen, windsurfers en kitesurfers door elkaar. (Heb het wel eens anders gezien op binnenwater in NL....)
Geen last van scholen die het hele water in beslag nemen, en je hoeft niet constant om je heen te kijken of er een beginner een kite door je lijnen rost.

Ik zou zeggen DE oplossing voor de Slufter....  schater  loser






Die discussie heb ik al vaker met jou gehad, ga ik niet nog een keer aan beginnen.
tari

Berichten: 45
Antwoord #6 Juli 20, 2017, 00:30:30
edit2Rapporteer  
Ben vandaag maar even langsgereden om het te checken.
De gebruikelijke spot is niet meer toegankelijk.
Er is een slagboom, lijkt erop dat de gemeente het heeft afgesloten en is nu een natuurgebied.

Vorig jaar hoorde ik al dat Kessenich niet heel blij was met alle kiters, dus wellicht is dit het gevolg.

Heb nog geprobeerd de kite-club te vinden maar weet niet waar die is (en mn gsm was leeg). Stuk langs het water gereden maar niks gevonden.

Als iemand meer weet let me know. Anders probeer ik nog even te bellen naar de club, maar ik heb het idee dat de club een voor hun gunstig antwoord gaat geven Wink.
Lima

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #7 Juli 20, 2017, 13:15:39
edit2Rapporteer  
De gebruikelijke spot is niet meer toegankelijk.
Er is een slagboom, lijkt erop dat de gemeente het heeft afgesloten en is nu een natuurgebied.


Bij mijn weten is de kitespot op een andere plaats gekomen (zie afbeelding)

2017_07_20_11_26_48" border="0
<a target='_blank' href='https://nl.imgbb.com/'>image upload[/url]
tari

Berichten: 45
Antwoord #8 Juli 21, 2017, 13:37:24
edit2Rapporteer  
Oh! Dat is goed om te weten. Dat is ook waar ik dacht dat de club was.
Vraag me af hoe je daar dan komt met de auto, maar denk dat ik net een afslag gemist heb.

Ziet eruit als een soort rotonde waar je dan linksaf zou moeten slaan .
tari

Berichten: 45
Antwoord #9 Augustus 19, 2017, 01:13:25
edit2Rapporteer  
Iemand nog updates?

De website zegt nog steeds members only.
Heb geprobeerd te bellen maar krijg ze niet te pakken.
Vroeger stond ook op de website members only maar je kon er ook gewoon op.
tari

Berichten: 45
Antwoord #10 November 24, 2017, 17:20:12
edit2Rapporteer  
Ik probeer ze te bellen maar kan geen telefoonnumer vinden.
E-mails worden (nog) niet beantwoorden.

De wind ziet er goed uit dus zou graag gaan kiten dit weekend.
Iemand nog meer informatie inmiddels?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.