Hardshell KITE Harnesses. Part 1. Fit & Function

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #25 Augustus 12, 2017, 14:09:49
edit2Rapporteer  
Er zijn ook genoeg softshell harnassen die prima ondersteuning geven. Iedereen is anders en tja Leon zit er niet helemaal objectief in wat mij betreft. Smiley
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #26 Augustus 12, 2017, 15:54:53
edit2Rapporteer  
Er zijn ook genoeg softshell harnassen die prima ondersteuning geven. Iedereen is anders en tja Leon zit er niet helemaal objectief in wat mij betreft. Smiley

Ik heb altijd gevaren met een mystic warrior en ion apex en had met overpowerde sessies altijd daarna een stijve rug, nu met de ride engine dus echt niet meer. Ook het varen zelf is veel relaxter, een softshell harnas geeft idd ondersteuning maar het is niet te vergelijken met een hard shell.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #27 Augustus 12, 2017, 17:12:36
edit2Rapporteer  
Er zijn ook genoeg softshell harnassen die prima ondersteuning geven. Iedereen is anders en tja Leon zit er niet helemaal objectief in wat mij betreft. Smiley

Ik heb altijd gevaren met een mystic warrior en ion apex en had met overpowerde sessies altijd daarna een stijve rug, nu met de ride engine dus echt niet meer. Ook het varen zelf is veel relaxter, een softshell harnas geeft idd ondersteuning maar het is niet te vergelijken met een hard shell.

Moet je een ander merk komen, ik heb een Pro-Limit en die geeft echt top support! Blijft ook altijd zijn vorm behouden. Mystic en Ion, tja die verliezen gewoon snel hun vorm...
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #28 Augustus 13, 2017, 07:30:09
edit2Rapporteer  
Welk type van Pro-Limit heb jij dan Marc?

Ik moet nog gaan passen maar denk dat ik mijn huidige vaatdoek wil vervangen voor een stevige softshell.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #29 Augustus 13, 2017, 09:19:11
edit2Rapporteer  
Ik heb de kitewaist Pro al zo'n 5 jaar. Dit jaar heb ik een nieuwe gekocht omdat de oude gewoon algemeen versleten was (bandjes, randen, trapeze haak padding etc). Maar de pasvorm is er nog steeds bij de versleten trapeze, echt een top ding!
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #30 Augustus 14, 2017, 13:01:50
edit2Rapporteer  
Zou hard of zacht nog iets uitmaken voor irritatie rondom je middel? (jeuk etc?)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.