Workum Switch MJ2 Comp 143x40 niet meer terug kunnen vinden 23-7-2017

Local

Geen avatar

Berichten: 216
Juli 25, 2017, 10:00:14
edit2Rapporteer  
Ongeveer 's ochtends begin van de middag verloren toen de wind nog erg Zuid was.
Er zit wel een watchdog op dit is een qr-code die je met een smartphone of tablet in kunt scannen en dan kun je zo contact opnemen, alleen moest eerst naar huis want wist niet dat het niet automatisch al geactiveerd was.

http://switchkites.com/watchdog/kite/scan/sn/1312T018

Ohja misschien dat het nog zin heeft om het ook op Oase bij de buren neer te zetten en FB misschien maar weet niet precies of ze op dat forum van Oase uberhaupt wel een ruimte er voor hebben, weet iemand dat hier misschien en een url'tje zou dan wel handig zijn. Je zoekt je soms het apelazurus.
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #1 September 16, 2017, 14:30:56
edit2Rapporteer  
Board is terecht, iemand heeft hem net bij me gebracht. Switch WD werkt dus wel achteraf, stickertje van de KNRM of zo iets dergelijks had waarschijnlijk allang los gelaten. De rest van me kite quiver dan er ook maar eens bij zien te krijgen in het systeem, want ik lees ook wel dat mensen dat ook nog kwijt raken. Hij is trouwens gevonden in het natuurgebied daar mag je officieel niet komen, pasgeleden hadden ze de zwaailichten al aanstaan toen ik wel op weg was. Maar te voet is het officieel ook ontoegankelijk, dus lastige spot dat Workum. Helemaal vergeten te vragen of hun daar niet over gaan om die hele bende weg te maaien, gisteren lag er nog een dooie vogel een grote. Of ie al zwart was of niet geen idee, waarschijnlijk zelfs al van ontbinding. En zo'n piepo (die het z'n werk is) liep nog te strand jutten, ook nog eens. Ze doen er toch weinig aan, word als maar drukker en drukker. En de locals hebben het nakijken. <-Jaja dit forum is er niet voor.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.