Dimitri Maramenides - Legendary Kite Boarder and Founder of Epic Kites Saved wit

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Juli 30, 2017, 09:22:57
edit2Rapporteer  
This video is about legendary kiteboarder and founder of Epickites Dimitri Maramenides being saved with Stem Cells procedure on his knees.

http://vimeo.com/227554194







Nice & crazy moves as usual..  Grin
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #1 Juli 31, 2017, 07:59:52
edit2Rapporteer  
Beetje te veel reclame dit maar Dimitri dus +1  Grin
magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #2 Juli 31, 2017, 09:15:10
edit2Rapporteer  
Veel belangrijker: werkt dit echt en zo ja, waar in NL? Want als het echt werkt zou ik het zo doen!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Juli 31, 2017, 10:42:57
edit2Rapporteer  
In de Nederlandse gezondheidszorg zijn de medici veel voorzichtiger m.b.t. het toepassen van nieuwe methodieken.

In Amerika kan je je veel eenvoudiger aanmelden voor nieuwe methoden, mits je maar geld meeneemt en een heel dik pak papier ondertekend voor de aansprakelijkheid.

Je hoort steeds meer Nederlanders die zich in de US laten behandelen tegen bijvoorbeeld kanker, omdat ze daar veel meer experimenteren. Ruben liet zich ws. om die reden ook daar behandelen.

In eerste instantie vond ik dit geen goede ontwikkeling.
Maar wat als je hier te horen krijgt dat je weinig kans hebt op overleven, en aan de andere kant van de plas wel?
Kost wel een boel geld omdat geen verzekering het dekt...

Dit is mooi wat die maffe Dimitris laat doen. Alleen hoe is het over 10 jaar? Blijft koffiedik kijken.
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #4 Augustus 02, 2017, 09:45:53
edit2Rapporteer  
Dimitri is ongelooflijk. Hij blijft maar doorgaan met gevaarlijke stunts, ondanks zijn leeftijd. schater

Too bad I broke my ribs today.
On the island of Paros at the hospital with a broken rib from a big crash while doing front rolls with kiteloops over rocks in gusty conditions. I should of know better the first time. My wife is going to kill me.
This is me checking my X-Ray at the hospital while my wife is walking in the hospital after hearing the news from my son Cameron who was kiting with me.

magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #5 Augustus 02, 2017, 10:00:26
edit2Rapporteer  
Zit een verschil tussen gevaarlijke stunts en domme acties...
naja

Berichten: 355
Antwoord #6 Augustus 02, 2017, 20:53:10
edit2Rapporteer  
Blijft wel een baas hoor!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Augustus 03, 2017, 13:23:28
edit2Rapporteer  
Zit een verschil tussen gevaarlijke stunts en domme acties...

Spot on
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.