Gevonden: Board Autostrand Oostvoorne/Rockanje

Reddingsbrigade Rockanje

Berichten: 4
Augustus 04, 2017, 18:00:47
edit2Rapporteer  
Board vanochtend 04/08 gevonden op het Autostrand/ bunkers Rockanje. Mogelijk af komen drijven van de Slufter of Ouddorp. Ben jij je board recent kwijt geraakt? Bij de juiste omschrijving kan je hem op komen halen.

Ren

Berichten: 29
Antwoord #1 Augustus 15, 2017, 13:35:18
edit2Rapporteer  
Complimenten dat jullie dit doen  ThumpsUp
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #2 Augustus 15, 2017, 17:54:41
edit2Rapporteer  
Inderdaad, wat een helden, zelfs voor onze boards zijn ze lief!
HaraldR

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #3 Januari 15, 2018, 23:34:28
edit2Rapporteer  
Hi, it's long time ago, i know, but was that Board a green North xRide? (who knows).
Nippel85

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #4 Januari 16, 2018, 09:25:32
edit2Rapporteer  
Als eerste inderdaad bedankt voor dit bericht. Super tof! Ik heb zelf enige tijd geleden de keuze moeten maken om mijn board achter te laten daar in die buurt. Een cabrinha custom van 133 (rood/wit)...
Reddingsbrigade Rockanje

Berichten: 4
Antwoord #5 Januari 22, 2018, 16:22:05
edit2Rapporteer  
Hi, it's long time ago, i know, but was that Board a green North xRide? (who knows).
We're sorry, your discription doesn't match the board.


Als eerste inderdaad bedankt voor dit bericht. Super tof! Ik heb zelf enige tijd geleden de keuze moeten maken om mijn board achter te laten daar in die buurt. Een cabrinha custom van 133 (rood/wit)...
Sorry, niet de juiste omschrijving van het board.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.