´╗┐ zelfbouwproject Hydrofoil van Clearwater hydrofoil - Pagina 2 - Kitehigh.nl Community

zelfbouwproject Hydrofoil van Clearwater hydrofoil

Ocean-Limbo

Antwoord #25 Juni 29, 2018, 15:33:27
edit2Rapporteer  
Eindelijk af! Nog ergens grotere foto's te vinden of wanneer kunnen we hem op de brouwersdam bewonderen?

Ben alleen bang dat ik hem sloop als ik hem ga testen, Teveel gewend om een foil flink op zijn staart te trappen en of hout met glas daar tegen kan?

Ik heb nog geen meter gevaren maar ben nu al helemaal geïnfecteerd !!

Voordat ik op Bdam kom (en jou laat testen) wil ik eerst zelf de nodige (kilo)meters gevaren hebben. .....

bredo

Antwoord #26 Juni 30, 2018, 10:45:00
edit2Rapporteer  
Ik hoop dat hout en glasvezel voldoende sterk is...ken iemand die al van aluminium naar carbon mast en vleugel is gegaan omdat carbon stijver is...iig veel plezier met je zelfbouw foil.!
DaSpike

Geen avatar

Logs: 28 | 114 uur
Antwoord #27 Augustus 09, 2018, 15:41:54
edit2Rapporteer  
ja hoor laat je niet weerhouden, hout en glasvezel brengt genoeg leuke 1e meters. Zorg wel voor 10+ matten in de verbinding tussen de plaat en de mast. Daar brak die bij mij af.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2018 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.