Reparatie North Nugget

Bartkitehigh

Geen avatar

Berichten: 13
Augustus 11, 2017, 20:21:45
edit2Rapporteer  
Ik heb een North Nugget gekocht om mee strapless te varen... oefenen!
Heb gaat om een North Nugget cSC 2017
Helaas is dit board super gevoelig voor deukjes en krassen, maar dit kan ook door mij komen

Heeft iemand een idee of ervaring of je deze kan laken met gewone blanke lak of epoxy. Zodat het board iets sterker is  Grin
Alle tips zijn welkom!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Augustus 12, 2017, 19:15:35
edit2Rapporteer  
Naar mijn weten bestaan er geen lakken die structureel sterkte toevoegen. Extra sterkte krijg je alleen door meer glasvezel laminaat toe te voegen of de kern onder het laminaat minder gevoelig voor deuken te maken, niet iets wat je toe past op een kant en klaar board.

Kunt wel een dikke sticker op bijvoorbeeld de rails plakken zodat je minder snel lakschade hebt, echte deuken voorkom je er alleen niet mee.
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #2 Augustus 14, 2017, 09:23:05
edit2Rapporteer  
Wat Evan zegt.
Surfboards deuken en krassen nou eenmaal. ik heb een nugget in tough technology, en naast dat dat ding loodzwaar is deukt ie toch, heb op de bodem al een mooie deuk zitten (hiel bij landing met board op zijn kop) en op het dek zitten ook wel wat plekken naast de pads.

in mijn ervaring krijg je bij elk surfboard deuken, zeker in het begin, dan wil je er nog wel eens ongelukkig met je trapeze op terechtkomen wat niet echt helpt.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #3 Augustus 14, 2017, 13:41:39
edit2Rapporteer  
Ik heb een North Nugget gekocht om mee strapless te varen... oefenen!
Heb gaat om een North Nugget cSC 2017
Helaas is dit board super gevoelig voor deukjes en krassen, maar dit kan ook door mij komen

Heeft iemand een idee of ervaring of je deze kan laken met gewone blanke lak of epoxy. Zodat het board iets sterker is  Grin
Alle tips zijn welkom!

ik heb de 2016 uitvoering, van deuken geen last, wel spat hier en daar de lak eraf
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.