Uitbreiding op mijn Best TS 10m kite

spruce

Berichten: 451
Augustus 20, 2017, 15:40:10
edit2Rapporteer  
Vorig seizoen heb ik mijn oude materiaal ingeruild voor een 2017 10m Best TS kite met 52cm Red bar.
Het idee was om later 2de hands een 7m erbij te kopen.

Aangezien het aardig rommelt bij Best, weet ik niet waar ik goed aan doe.

- Toch een nieuwe TS erbij kopen met de huidige kortingen en kans op het vervallen van enige garantie.
- Of eens een ander merk proberen.

Wat past een beetje in dezelfde lijn als de TS en kan op de Red Bar gevaren worden?
Tot nu toe heb ik Cabrinha FX, Ozone Enduro en Peter Lynn Swell op mijn lijstje staan.

Ik wil makkelijk kunnen switchen van kite zonder mijn bar te moeten verstellen.
Alle tips en suggesties zijn welkom.

Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 Augustus 20, 2017, 18:53:15
edit2Rapporteer  
Je kan gewoon een 7m TS er bij kopen, prima kite en dit jaar lijkt de kwaliteit van best op orde. Veel onderdelen zijn universeel dus mocht Best omvallen dan kan je kite makkelijk gefixed worden met onderdelen van andere merken.

Andere opties zijn idd de Cab FX, Ozone Enduro, Slingshot RPM, Peter Lynn Escape (de swell is een wave kite) en nog een aantal.
spruce

Berichten: 451
Antwoord #2 Augustus 24, 2017, 11:51:18
edit2Rapporteer  
Thanks  Cheesy
Weet iemand ook de mindere jaren van Best?
Huidige TS model schijnt prima te zijn, maar aan de waterkant ook gesprekken opgevangen over Best met scheurende ventielen etc. Was dat 2015 model?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #3 Augustus 24, 2017, 13:18:21
edit2Rapporteer  
2015 modellen laten de ventielen idd los na flink gebruikt te zijn, dit is wel te repareren overigens.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.