Joshua Emanuel wint Red Bull Megaloop Challenge 2017

ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #25 September 15, 2017, 13:34:44
edit2Rapporteer  
Zit al dagen F5 te drukken in mijn mailbox, maar helaas geen Red Bull fanmail Wink Denk dat je dan toch minimaal wedstrijden moet winnen iod, en het NK Big-Air heb ik nog niet langs zien komen helaas. Gaat dat windraam binnenkort weer open trouwens?

Al schaar ik mezelf dan niet als een van de favorieten hoor, dan moet ik toch minimaal de late backroll en springroll eens aanleren (dagelijkse verplichtingen drempeltje). Hoog springen zit nog steeds wel progressie in, al mag het wat mij betreft nog wel wat consequenter. Soms heb ik sessies dat alles lukt en je voor je gevoel het maximale er uit hebt gehaald, en zoals eergisteren kwam de wind duidelijk als winnaar uit de bus. Ben ik eigenlijk niet tevreden met 19,3m opdat ik weet dat het met deze wind potentieel hoger had kunnen/moeten gaan.

Knap van de mannen tijdens de Red bull megaloop is dat het allemaal binnen 10 min moet gebeuren. Ik ben zelf meer gewend uren op het plankje te staan. Misschien binnenkort eens mee oefenen zo veel mogelijk dikke sprongen binnen de 10 min te proppen. Dat is wel ff anders kiten lijkt me zo.
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #26 September 17, 2017, 20:05:51
edit2Rapporteer  
Je moet niet veel dikke sprongen doen binnen 12 minuten, je moet 1 dikke sprong doen.

Het was goed te merken dat het echt extreme condities waren. Zelfs deze toppers moesten soms eens terugvaren omdat ze geen goeie kicker vonden, om op af te zetten. Daarnaast nog eens rekening houden, dat er 3 andere in je springvenster kunnen varen. Sommigen hadden echt een ideale afzet, maar er vaarde nog iemand 100 meter downwind van ze. Dat was het moeilijke
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.