Ozone Contact bar verloren Wijk aan Zee Pier 11-10-17

jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Oktober 11, 2017, 21:29:45
edit2Rapporteer  
Beste kiters,

Deze avond ben ik mijn Ozone Contact Bar verloren op Wijk aan Zee. Het betreft een 2017 model. De bar heeft wat unieke eigenschappen waaraan deze te herkennen is. Mocht je een Ozone bar hebben gevonden, zou je willen reageren op dit topic? Stuur ik je een PM met de details van de bar.
isomis

Berichten: 205
Antwoord #1 Oktober 13, 2017, 19:52:43
edit2Rapporteer  
Was je bij de pier? Heel veel spullen worden altijd gebracht naar Aloha.
svenpronk

Berichten: 188
Antwoord #2 Oktober 13, 2017, 20:05:01
edit2Rapporteer  
Ik heb die bar gister half onder het zand zien liggen bij het oplaten van mijn kite. Maar ik wilde graag het water op dus heb er geen aandacht meer aan besteed. Toen terug kwam zag ik de bar niet meer liggen. Idd aloha checken, suc6
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #3 Oktober 15, 2017, 12:12:57
edit2Rapporteer  
Thanks voor de berichten! Ik ga bij Aloha kijken Smiley

Update, net wezen buurten bij Aloha. Daar was de bar niet afgeleverd. Hoop dat de vinder zich meld. De unieke kenmerken gaan over wat gebruiksporen. Dus mochten jullie ergens een 2017 contactbar 45 cm met 25m lijnen met opvallende gebruikssporen aangeboden zien worden hoor ik dat graag Smiley groet Jannis
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.