Gopro verloren dond. 12 okt. Schellinkhout

theEagle

Geen avatar

Berichten: 7
Logs: 0 | 11 uur
Oktober 22, 2017, 22:04:40
edit2Rapporteer  
Op donderdag 12 oktober mijn Gopro verloren in Schellinkhout. Dat was om ca. 14.30 uur. Met hoofdband, na landing van sprong afgegaan, wat ik niet voelde omdat ik ook een neopreen hoofdband om had. Geen drijver aan de Gopro, helaas. Is/was van mijn dochter. 

Eerlijke vinder wordt beloond. hebjeeffe-at-gmail com
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Oktober 23, 2017, 11:05:30
edit2Rapporteer  
Ik weet dat er afgelopen vrijdag een gopro is gevonden door een stel Duitse badgasten, ik ging net weg maar weet niet wie hem heeft overgenomen. Heb wel gezegd om evt even te kijken wie en of wat er op staat. Hoop dat je hem snel terug krijgt.
theEagle

Geen avatar

Berichten: 7
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #2 Oktober 23, 2017, 13:57:45
edit2Rapporteer  
Ok....dank,  Maar wat nu? 

Alle kiters die er donderdag waren heb ik er over verteld. Indien gevonden afleveren bij Van den Berg Surf.   De surfshop weet er ook van. 

Maar hoe vind ik de Kiter die het overnam van de Duitse badgasten?     
TableTopje

Berichten: 105
Antwoord #3 Oktober 23, 2017, 14:15:38
edit2Rapporteer  
Inderdaad Duitse badgasten, een vrouw met haar zoontje. Ik heb gezegd dat ik hem mee kon nemen en een bericht op het forum zou plaatsen dat de GoPro gevonden was, maar ze vond het nodig om hem zelf mee te nemen. Ik hoop echt dat je hem terug krijgt, maar de historie met Duitsers doet het ergste vrezen... ;-) Mijn vader wacht al zo'n 70 jaar op zijn fiets die ooit geleend werd... :-D
theEagle

Geen avatar

Berichten: 7
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #4 Oktober 23, 2017, 17:49:38
edit2Rapporteer  
Ok, dank.  Klinkt niet beloftevol.  Tja.   Hoe vind ik dit soort badgasten terug?   
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #5 Oktober 24, 2017, 06:48:18
edit2Rapporteer  
Citaat
Hoe vind ik dit soort badgasten terug?

Misschien kan je je vraag uitzetten op een site van de buren ik weet niet hoe je Duits is maar daar kom je wel uit denk ik. Grin
Zag dat je hem ook op facebook had gezet  ThumpsUp
theEagle

Geen avatar

Berichten: 7
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #6 Oktober 24, 2017, 20:05:49
edit2Rapporteer  
Hey Teiger,  ja dank.   Ik ga inderdaad nog wat plaatsen op Duitse sites. Je weet maar nooit.  En ik heb het nog op verloren/gevonden.nl geplaatst bij gemeente Drechterland, dat is waar Schellinkhout onder valt.  Wie weet zaten de badgasten op een camping in de buurt of vakantiepark.  En maar weer begonnen met sparen ....  Cry
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7 Oktober 24, 2017, 22:28:37
edit2Rapporteer  
http://hanglos.nl/forum/spullen-verlorengevonden
theEagle

Geen avatar

Berichten: 7
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #8 Oktober 24, 2017, 23:16:15
edit2Rapporteer  
Dank je Richardt,  handig.   ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.