Cabrinha custom verloren

Nippel85

Geen avatar

Berichten: 4
Oktober 29, 2017, 19:49:22
edit2Rapporteer  
Vandaag helaas mn board in de golven verloren (maasvlakte, boven de slufter). Ouw beestje, cabrinha custom, 133cm. Mocht iemand em vinden, een berichtje zal zeer gewaardeerd worden! B.v.d.!

Mvg Thijs
thijsnippel(at)gmail.com
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 Oktober 29, 2017, 20:41:58
edit2Rapporteer  
Dat is vervelend, maar was toch vol sideshore (of beetje offshore) en mss ook nog afgaand getij op moment dat jij board verloor? Staat je naam en telefoonnummer op je board?
Nippel85

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 Oktober 30, 2017, 09:29:58
edit2Rapporteer  
Windrichting klopt helemaal. Welk sterke golfstroming richting land, daarom had ik dus ook geen idee meer waar ik moest zoeken. Heb nog een downwinder gemaakt tot bijna bij de slufter, maar zoals verwacht niets meer gevonden.
Geen naam en tel helaas.
Dus hopen dat via deze weg nog iemand em vindt, en anders wordt het gewoon tijd voor een nieuwe Smiley
Jeroen Schoots

Geen avatar

Berichten: 62
Antwoord #3 Oktober 30, 2017, 12:25:38
edit2Rapporteer  
Hoop dat je je board terug krijgt,check ook voortaan even bij welke windrichting op welke spot je gaat.20 min verder en je had in Ouddorp gezeten daar was je beter af geweest.
Nippel85

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #4 Oktober 30, 2017, 12:31:00
edit2Rapporteer  
Nee bij Ouddorp had ik de golven op mn hakken gehad. Nu lekker op de rechtervoet 10m+ springen Smiley
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Oktober 31, 2017, 09:19:35
edit2Rapporteer  
Lekker eigenwijs met die windrichting naar de Maasvlakte gaan en zelfs op de Slufter kiten. Dan vraag je er ook om om je board kwijt te raken.  loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.