Vakantie kitesmurfen

mikey1991

Geen avatar

Berichten: 106
Logs: 0 | 2 uur
Januari 08, 2018, 23:55:32
edit2Rapporteer  
Voor iedereen,

Ik wil graag een weekje tot 10 dagen lekker gaan kitesurfen (niet in nederland) nu nog opzoek maar een buddy wie is er flexibel met boeken en periode om te gaan, locatie maakt verder minder veel uit. Het moet waaien en warmer zijn..... Zelf denk ik aan sal kaapverdie of fuerteventura.

Laat maar wat weten. Oohja met 5 man gaan ook goed natuurlijk
FRans qxl

Berichten: 90
Antwoord #1 Januari 11, 2018, 12:47:19
edit2Rapporteer  
ik ga naar de Caribean. Bonaire, Antigua, of martinique of Guadeloupe. Zodra ik zie dat het daar waait boek ik direct. Maar dat is wat verder dan kaapverdie. Stuur een PB als je interesse hebt.
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #2 Januari 11, 2018, 19:31:05
edit2Rapporteer  
Ik kan Fuerteventura zeer aanraden!
Gister terug gekomen van 8 dagen en heb volgens mijn Woo 12 uur kunnen kiten, geweldig! Elke dag zon en zo’n 22 graden.
Flag beach, el Cotillo en Sotavento lagoon, super gaaf!
Lange wetsuite niet nodig gehad, zwembroekie of shorty was genoeg.
Veel 20-24 knopen dus top voor een 11m bijvoorbeeld, ik had ook mijn 17m Roca mee dus kon dan helemaal elke dag knallen!
mikey1991

Geen avatar

Berichten: 106
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Januari 12, 2018, 10:14:26
edit2Rapporteer  
Is inderdaad ff tever naar mijn zin al zou ik best willen maarja geld is ook lastig... Maar goed sal of tarifa heeft mijn voorkeur
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.